Gazeteci-Yazar, Komünist Ahmet Öztürk&[#]8217;ün, Zonguldak Limanı içindeki TMMOB Maden Mühendisleri Odası Zonguldak Şubesi Lokali&[#]8217;nin yanında başlattığı kaçak inşaat yapma eylemi, gerçek bir sivil itaatsizlik eylemidir.

Tam da, TTK Memurlar Derneği Lokali&[#]8217;nin altında, Sami Aydın&[#]8217;ın yaptığı kaçak inşaatın hizasında bir kaçak yapı başladı dün.

Zabıtalar, sazan gibi anında olay yerine geldiler.

Eğer &[#]8220;çapulcu&[#]8221; diye sulandırılmasa, müthiş bir eylem.

Sami Aydın&[#]8217;ın kaçak inşaatına göz yuman Zonguldak Belediyesi, Ahmet Öztürk&[#]8217;ün kaçak yapısına anında müdahale etti.

Her şey halkın gözünün önünde oldu.

Biz gazete olarak düşündük.

Ama &[#]8220;sicilimize sabıka işlenmesin&[#]8221; diye geri durduk.

Ahmet Öztürk, böyle bir eylem başlatınca, hemen destek verdik.

Bu inşaat başlamadan önce Ahmet Öztürk, Zonguldak Belediye Meclis üyelerinden ve İmar Komisyonu&[#]8217;ndan bazı üyelerle kıyıda-köşede kafa çekmeliydi.

Önce onları ayarlamalıydı.

Öyle olsaydı, belki inşaatına göz yumulabilirdi.

Peki, Zonguldak Belediyesi&[#]8217;ne ne demeli?

Sami Aydın&[#]8217;ın tepede 3 katlı apartman büyüklüğündeki yapısına bitinceye kadar sessiz kal, Ahmet Öztürk&[#]8217;ün tahtadan kulübesine müdahale et.

Yazık&[#]8230; Nasıl bir kentte yaşıyoruz?

Nasıl insanlar tarafından yönetiliyoruz?

Hey gidi Muharrem Akdemir hey&[#]8230; Bunlar iyi günlerin&[#]8230;

AK Parti&[#]8217;de neler oluyor?

AK Parti&[#]8217;de Çaycuma İlçe Başkanı Vedat Emeksiz ile Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır&[#]8217;la ilgili sıkıntı olduğunu yazdığımda, her kafadan bir ses çıkmıştı. Kimileri yalan yazdığımızı bile iddia etti.

Oysa o haber işaret fişeğiydi. Benim de çok sevdiğim Çaycuma İlçe Başkanı Vedat Emeksiz&[#]8217;den herkes yaka silkiyor.

Herkesi bir araya toplayıp sorunu çözmek yerine Ankara&[#]8217;ya eniştesi AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şentop&[#]8217;a gitmeyi tercih etti Vedat Emeksiz.

Sosyal paylaşım sitesinden ziyaret fotoğrafları yayınladı.

Oysa, Emeksiz&[#]8217;in karşı olmasına rağmen seçimi kazanmış isim, &[#]8220;Benim yanıma tek gelemedi. Milletvekiliyle geldi. Kendisi gelse konuşacağım&[#]8221; diyordu. Biz yazdık, ama Emeksiz dinlemedi. Şimdi istifasını istiyorlar.

Vedat Emeksiz, bizi dinlese, hemen Celil Uzunlaşmasa sorun çözülürdü. Seçimler kaybedilmez, koltuğu kaybetme tehlikesi yaşamazdı.

Zaten tuhaf değil mi? Enişten AK Parti&[#]8217;de Genel Başkan Yardımcısı, bu kadar insan senin istifanı istiyor.

Buradan geriye dönüş zor.

Emeksiz, hata yaptığını kabul edip geri vites yaparsa, bir ihtimal var.

Zor, ama var&[#]8230;

Ereğli&[#]8217;ye gelince&[#]8230; AK Parti Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır&[#]8217;ın görevi fiilen sona ermiştir. Sadece, &[#]8220;Yeni bir görevden alma olmasın. Yeni bir bölünme-tartışma süreci yaşanmasın&[#]8221; diye görevden alınmamıştır. Yani Fatih Çakır&[#]8217;ın AK Parti Ereğli İlçe Başkanlığı yok hükmündedir. Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal, Ereğli Milletvekili Ercan Candan ve AK Parti Zonguldak İl Başkanı Hamdi Uçar&[#]8217;ın da görüşü bu yöndedir. Bu durumu değiştirmek Fatih Çakır&[#]8217;ın elinde midir?

İşte onu bilmiyorum.

Belediye bandosu&[#]8230;

Bu arada Çaycuma Belediyesi bando kuruyormuş.

Devrek&[#]8217;ten sonra Çaycuma&[#]8217;nın da belediye bandosu olacak.

Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, seçim öncesi bulunduğu vaatlerden, en ucuz, en kolay, en gürültülü, en ses getirecek olanıyla ilgileniyor demek ki.

Ama olsun. Vaatlerini yerine getiriyor olması ya da getirmeye çalışması da önemli.

İş iştir.

&[#]8220;Bando&[#]8221; deyip geçmeyin.