Pazarda satılan malı alıp mağaza vitrinine koyunca, fiyatı kaça katlıyor değil mi?

Bizim oralarda siyasetçilerin büyük çoğunluğu aynen böyle.

Aslında &[#]8220;pazar&[#]8221; malı&[#]8230;

Ama bir siyasi partiye girip etiket kazandıklarında, &[#]8220;mağaza&[#]8221; malı gibi değer kazanıyorlar.

Sokakta görseniz, çok affedersiniz, &[#]8220;&[#]8230;&[#]8230;&[#]8230; teki&[#]8221; diyeceğiniz adam, bir anda &[#]8220;Başkan&[#]8221;, &[#]8220;Reis&[#]8221; diye selamlanmaya başlıyor.

Resmi toplantılarda, davetlerde görüyoruz kendilerini.

Seçim öncesi &[#]8220;kenti düşünen adam&[#]8221; rolünü oynuyorlar.

Seçimden sonra &[#]8220;kendini düşünen adam&[#]8221; oluyorlar.

Şimdi, &[#]8220;Niye isim yazmıyorsun?&[#]8221; diye kızanlarınız olacak, biliyorum.

Ama o kadar malı bu köşeye sığdıramıyorum.

Nüfus kağıdın kimde?

Bir de öyle siyasetçi tipleri var ki memlekette&[#]8230;

Adamın bir kimliği var, ama kimliği cebinde değil.

Diploması var, ama diploması elinde değil.

Babalarının izin verdiği kadar siyaset yapacaklar.

Babalarının izin verdiği kadar para harcayacaklar.

Bunları görünce, &[#]8220;Babalarının kasayı, masayı, nüfus kağıdını teslim etmediği adama biz bir beldeyi, ilçeyi, ili nasıl teslim edeceğiz?&[#]8221; diyorum kendi kendime.

Bazen milletvekili oluyorlar, bazen milletvekili olmak istiyorlar, bazen il-ilçe başkanı oluyorlar.

Babalarının oy vermediği adamlar halktan oy istiyor, isteyecekler.

Yazsam sıkıntı, yazmasam gönül razı değil.

İki arada, bir derede&[#]8230;

Arzuhalim yaz yâre böyle&[#]8230;

&[#]8220;Feda&[#]8221;-&[#]8220;kar&[#]8221;lar&[#]8230;

Dün sosyal medyada bir söze rastladım. Kimin olduğunu bulamadım.

Önce o sözü paylaşalım sizinle&[#]8230;

&[#]8220;Fedakarlık karşılıklı olana denir. Biri &[#]8216;feda&[#]8217; ederken diğeri &[#]8216;kar&[#]8217; ediyorsa, ona ticaret denir. &[#]8221;

Tam olarak Zonguldak için söylenmiş bir söz.

Zonguldak &[#]8220;feda&[#]8221; ediyor, ediliyor. Ama birileri sürekli &[#]8220;kar&[#]8221; ediyor.

Biz de seyrediyoruz. Feda-karlık ediyoruz.

Allah sonumuzu hayır etsin&[#]8230;

Erdoğan olamaz&[#]8230;

Hem CHP, hem de MHP ısrarla, &[#]8220;Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanı olamaz&[#]8221; diyorlar.

Kardeşim, siz öyle bir aday çıkartın ki, Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı seçimini kaybetsin. Sizin desteklediğiniz aday seçimi kazansın, sorun çözülsün.

&[#]8220;Hayır, Erdoğan&[#]8217;dan Cumhurbaşkanı olmaz.&[#]8221;

Peki, kim olsun? Daha belli değil. Parti içinde adam yok. Dışarıda arıyorlar. Aydın Doğan&[#]8217;a soruyorlar. Uğur Dündar mı olsun, Taha Akyol mu olsun?

CHP, Uğur Dündar&[#]8217;ı istiyor. Taha Akyol olursa, MHP ile uzlaşacaklarmış.

CHP&[#]8217;nin anketçisi çıkmış; Süleyman Demirel, Hüsamettin Cindoruk ve İlhan Kesici&[#]8217;yi öneriyor.

Biz gülmekten öleceğiz, adamlar seçilmeden ölecek.

Şimdi anlıyor musunuz neden AK Parti tek başına iktidar oluyor Türkiye&[#]8217;de...

Sen parti içinden bir cumhurbaşkanı adayı bile çıkarama, iki-üç parti ittifak kurmaya çalış, tabii ki halk gider tek başına AK Parti&[#]8217;yi iktidara getirir.

Ecevit&[#]8217;e &[#]8220;Anayasa kitapçığı atıldı&[#]8221; diye borsa tepetaklak olmuş, hükümet gitmişti.

Bu hükümete ayakkabı kutusundan çelik para kasasına kadar atılmayan kalmadı.

Hala yerinde.

Nedeni, muhalefetin iktidarsız oluşu&[#]8230;