Zonguldak, yıllardır kaybediyor.

Siyasette kaybediyor&[#]8230; Yıllardır bir bakan bile çıkartamıyoruz.

Ticarette kaybediyoruz. TTK küçülüyor, bölge müdürlükleri gidiyor.

Nüfusta kaybediyoruz. İş bulamayan gençler ve emekli olan aileler kenti terk ediyor.

Bürokraside kaybediyoruz. Zonguldaklılar, bürokraside önemli mevkilerde yer bulamıyor.

Sporda kaybediyoruz. 1&[#]8217;inci Lig&[#]8217;den amatöre düştük, yıllardır sürünüyoruz.

Son dönemde Özelleştirme İdaresi&[#]8217;nin satışa çıkardığı Çatalağzı Termik Santrali&[#]8217;ni (ÇATES), Demir Madencilik alınca sevindik.

Bir de yarın Zonguldak Kömürspor, Sivas Zara Belediyespor maçını alırsa sevineceğiz.

Sahi, siz Zonguldak adına en son neye sevinmiştiniz?

Ne acı değil mi?

Grizu patlar, az sayıda işçi öldüğüne seviniriz.

Yeni iller olur, ilçelerimizin gitmediğine seviniriz. (Karabük ve Bartın gitti ya&[#]8230;)

Ekonomik kriz olur, özel sektör yoğun olmadığı için &[#]8220;az etkilendik&[#]8221; diye seviniriz.

Transit geçiş olmadığı için &[#]8220;fazla trafik kazası olmuyor&[#]8221; diye seviniriz.

Bu kadar kirli bir kentte, termik santrallerin içinde &[#]8220;yine de iyi yaşadık&[#]8221; diye seviniriz.

Bir yanda termik santrallere karşı çıkarken, diğer yanda &[#]8220;termik santrali Zonguldaklı bir firma aldı&[#]8221; diye seviniriz.

Adam, hazinenin yerini işgal eder, açık açık suç işler, &[#]8220;iyi de, orada insanlar çalışacak&[#]8221; diye seviniriz.

O kadar mutsuzuz ki, neye sevineceğimizi bile unutmuşuz.

Ama hiç olmazsa, bu hafta sonu sevinelim. Olmaz mı?

Alın da gelin çocuklar&[#]8230;

Yarın, Zonguldak için önemli bir sınav var.

Saat 15.30&[#]8217;da Ankara Cebeci Stadyumu&[#]8217;nda Zonguldak Kömürspor ile Sivas Zara Belediyespor, profesyonel lige çıkmak için final maçı oynayacak.

Kazanan Spor Toto 3&[#]8217;üncü Lig&[#]8217;e çıkacak.

Bu müthiş mücadeleye gidemeyenler, Kanal58 ile ortak yayın yapacak olan &[#]8220;www.pusulagazetesi.com.tr&[#]8221; ya da &[#]8220;www.pusulatv.net&[#]8221; adresinden canlı olarak maçı izleyebilecek.

Geçen yıl kendi sahamızda oynadığımız Ankara Adliyespor maçı nedeniyle herkeste bir tedirginlik var. Zonguldak Kömürspor&[#]8217;un Sivas Zara Belediyespor&[#]8217;u Ankara&[#]8217;da yenmesini ve yeni bir çılgınlığa neden olmadan kente dönmek istiyoruz.

Binlerce insan yarın Ankara&[#]8217;da olacak. Hepimiz tek yürek olacağız. İnşallah bu maçı kazanacağız. Haydi çocuklar&[#]8230; Alın da gelin şu kupayı&[#]8230;

Milletin vekilleri, siz de orada olun&[#]8230;

Zonguldak&[#]8217;ın beş milletvekili&[#]8230;

Köksal Toptan, Ercan Candan, Özcan Ulupınar, Mehmet Haberal ve Ali İhsan Köktürk&[#]8230;

Zonguldaklılar, Cebeci Stadyumu&[#]8217;nda olacak.

Siz de orada olun.

Tribündeki yerinizi alın.

Zonguldak&[#]8217;a, Zonguldak&[#]8217;ta sahip çıkmıyorsunuz.

Bari Ankara&[#]8217;da sahip çıkın&[#]8230;

Devletin düştüğü duruma bakın&[#]8230;

Emniyet Genel Müdürlüğü, 50 bin koruma alıyor.

Koruma görevlileri, altı yıl sonra polis olabilecek.

Devlet bunu niye yapıyor biliyor musunuz?

Paralel yapı, polis okullarında örgütlenmiş.

Yeni polis alsa, paralel yapının elamanı olacak.

O nedenle devlet, polis alımını bile durdurdu.

Yedekleri iptal etti.

Devletin düştüğü, düşürüldüğü duruma bakın.

Böyle de mücadele edemezlerse, cemaatçileri tespit edecek bir cihaz geliştirmek zorunda kalabilir hükümet.