Türkiye Taşkömürü Kurumu'ndan (TTK) bin 516 işçi emekli oldu.
Son rakamlara göre, 8 bin 589 işçinin çalıştığı kurumda, 7 bin 604 işçi kaldı.
Norm kadrosu 14 bin olan TTK'nın çalışan sayısı, bir türlü 7 binden yukarı çıkmıyor.
Deyim yerindeyse, TTK belini bir türlü doğrultamadı.
TTK'ya "Genel Müdür" olanın ağzı lal oluyor!
O makama susmak için mi atanıyorlar?
Bir genel müdür, "Kurumun yaşaması için, üretimin artması için yatırım yapılması gerekiyor. İşçi alınması gerekiyor. Norm kadromuzun 14 bin olması gerekiyor" diyemiyorsa...
Böyle genel müdür olmaz olsun!
İktidara da buradan serzenişte bulunalım...
Kurumun üzerindeki baskınızı kaldırın.
Genel müdürün yapmasına izin vermiyorsanız, siz yapın.
TTK'ya işçi alın.
Norm kadro 14 bin olması gerekirken,
norm kadronun yarısı kadar işçiyle üretim yapılmaya çalışılıyor!
TTK, uzun yıllardır 7 bin küsur işçiyle çalışıyor.
Bi gıdım işçi alımı yapılıyor, alındığı kadarı emekli oluyor. 
Tekrar başa dönüyorsunuz!
Zaten TTK'nın maden ocaklarının ayakta durabilmesi için 5 bin işçiye ihtiyaç var, geriye kalanın da üretim yapması bekleniyor!
Kurum, neredeyse işçinin sosyal hakkı olan kömürü çıkartmaya çalışıyor.
TTK, Zonguldak Valiliği Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'na da kömür vermekle görevlendirildi.
Kömür yetmiyor, kömür...
İşçi yok ki, üretim olsun.
İşçi alınırsa, üretim artar.
Üretim artarsa, kurum büyür.
Kurum büyürse, Zonguldak büyür...

Bu para, kimin cebine giriyor Sayın Başkan?

Zonguldak Belediyesi, M plakalı araçlarla halk otobüsü işini yürütmeye başladı!
İlk etapta bazı mahallelerin eksik olduğunu gördük.
Sefer sayıları çok az, belki o da zamanla düzelir.
Eksik olan seferler arasında yer alan Bahçelievler Mahallesi, Gümüşhane, 102 Sokak tarifeye eklendi.
Birkaç dolmuş esnafıyla görüştüm, bu durumdan memnun olduklarını söylediler.
Ancak başka bir sorun var!
AVM hattına çalışan araçlardan, araç başına bin 750 lira alınıyormuş!
Günde 6 araç çalışıyormuş ve hepsinden bin 750'şer lira alınıyormuş.
Günlük, 10 bin 500 TL...
Aylık, 315 bin TL...
Devam ederse, yıllık 3 milyon 780 bin TL yapar.
Bu paranın neden alındığını şoför esnafı bilmiyor!
Alınan para yasal mı?
Karşılığında bir belge veriliyor mu?
Bu para, kimin cebine ya da kimin kasasına giriyor?
Takipteyiz...