Bu haftadan itibaren özellikle Zonguldak Belediye Başkan Adayları arasında müthiş bir yarış başlayacak.


Görülen o ki, ´su´yla giden İsmail Eşref, ´su´yla geri gelmeye çalışacak.


Bugün piyasaya çıkan Pusula Dergisi´nde Eşef´in iddialı açıklamaları var.


Eşref, "Sayemde Zonguldak susuzluk çekmiyor" diyor.


Elbette Zonguldak Belediye Başkanı Secaattin Gonca´nın bu sözlere bir yanıtı olacak.


Ama biz diyoruz ki, bu ´su´dan tartışmalar yerine ortak bildirilere imza atalım.


Zonguldak kent merkezinin çözüm bekleyen en önemli sorunlarından biri Mithatpaşa Tüneli.


Zonguldak´tan İnağzı-Kilimli-Çatalağzı-Muslu-Göbü-Türkali ve Filyos istikametine gidecek araçlar, 2. Makas´tan açılacak Mithatpaşa Tüneli´ni kullanırsa kent merkezinin trafiği büyük ölçüde rahatlayacak.


Gazipaşa´ya alt geçit yapılırsa sorun kökünden çözülecek.


O halde Zonguldak Belediye Başkan Adayları ortak bir bildiri hazırlayıp öncelikli sorunlar konusunda daha seçim öncesinden anlaşabilirler.


Bizim önerimiz bu.



Fazlı Erdoğan´a mesaj var...


Çevre ve Orman Bakanı Veysel Eroğlu, Zonguldak Seçim Bürosu´nun açılışında ´´Milletvekilinin ticaretle uğraşması doğru değil, neticede Millet, ona bir hizmet emanet ediyor´´ demiş. Eroğlu, basın mensuplarının CHP Genel Sekreter Yardımcısı Mehmet Sevigen´in partideki görevlerinden istifası ile ilgili soruları üzerine şöyle cevap vermiş:


´´Bir Milletvekilinin ticaretle uğraşması doğru değil, neticede Millet ona bir hizmet emanet ediyor. TBMM de çok önemli mukaddes vazifeyi yerine getiriyor. Kanunları okuyacak, araştıracak. Eğer işi varsa devredecek veya bir şekilde iş yerini kapatacak. Böyle olması kanaatindeyim. Ticarethanesi varsa ona iş yaptırmak isteyen, ondan alışveriş yapacak.´´


Sanırım bu sözlerden Ak Parti Zonguldak Milletvekili Fazlı Erdoğan da kendine pay çıkartmıştır. Biliyorsunuz, Fazlı Erdoğan sık sık fabrika kurduğundan, istihdam yarattığından söz ediyordu.


Bakan Eroğlu da bu konuya dolaylı olarak atıfta bulundu.


Herkes kendine düşen payı almıştır.



Nihat Aygün´ün ´siyaset´ ayıbı


Kızılay Zonguldak Şube Başkanı Nihat Aygün´ün göreve gelişini ve kurduğu güzel yönetimini gazetemizde övmüştük.


Çok da başarılı işler yaptıklarını özenle vurgulamıştık. Ama Nihat Ağabeyimiz bu güzelliği berbat etti. İçini kemiren siyaset kurduna yenik düştü.


Kendi aklıyla mı yaptı bilemiyorum. Ama çok ciddi bir yanlış yaptı.


Yakasında Kızılay rozeti varken, gitti sahibi olduğu apartmana boydan boya Ak Parti Belediye Başkan Adayı Secaattin Gonca´nın seçim afişini astı.


Nihat Aygün, istediği Adaya oy verebilir.


Ama Kızılay Başkanı sıfatıyla siyaset yapamaz.


Dün Alaborina´da kahvaltılı bir etkinliği vardı. Salona uğradım.


Baktım, kendisini Başkan yapan ekip arkadaşlarının çoğu yoktu. Durumu görünce ben de salondan ayrıldım.


Nihat Ağabey&[#]8217;in, oturduğu binadan o afişi indirip Zonguldaklılardan özür dileyinceye kadar kendisine tavır koyacağımı bilmesini istiyorum.