Toplumsal konulardaki duyarlılığı ile tanınan sevilen sanatçı Haluk Levent, madencilerin eylemi nedeniyle Zonguldak'a geldi.

Biz de maden işçisine gösterdiği çıkarsız duyarlılığı nedeniyle, "Gel milletvekili ol. Hüseyin Özbakır'dan ne eksiğin var! Hiçbir şey yapmasan şarkı söylersin. Ne dediğini anlarız" dedik.

Haluk Levent, sosyal medya hesabından anında yanıt verdi:

"Teşekkür ederim... Ama inanın siyaset şu dünyada düşüneceğim son şey... Ben milletvekili olmadan da Zonguldak halkının yanında olacağım."

Duyarlılığı nedeniyle Haluk Levent'e teşekkür ediyorum.

Zonguldak, milletvekilsiz kalacak değil ya!

Önümüzdeki dönem AK Parti Zonguldak Milletvekili Hüseyin Özbakır olmayacak.

O halde onun yerine iyi bir isim bulmamız lazım.

Benim önerim; Hüseyin Özbakır'ın danışmanı Levent Çebi milletvekili olsun.

Artık Zonguldak'ı ve Zonguldak insanını çok iyi tanıyor.

Zonguldak'ta çok sayıda akrabası, eşi-dostu var.

İş dünyasından Demirler, medya dünyasından Yasin Hamzaçebiler, bürokrasi dünyasından Recep Demirtaş, Belediye Başkanlarından Zerrin Güneş, Kilimli'den Hülya Türkmen Akdeniz, Kozlu'dan Ömer Çamur, Devrek'ten Laz Ali, öyle değil mi?

Vallahi acayip renkli bir seçim olur!

Levent Çebi; siyaseti biliyor, ekonomiyi biliyor, bürokrasiyi biliyor, polis olduğu için güvenliği biliyor, gazeteciliği biliyor, madeni biliyor, çayı biliyor, enerjiyi biliyor.

Bilmediği konu yok.

Bu kadar birikimli bir insanı Zonguldak milletvekili yapmak lazım...

Akrabası olan işadamlarını çağırır, Zonguldak'a yatırım yaptırır.

Üretim ve istihdama katkıları olur.

Bütün dünya bir araya gelse, bir daha böyle bir isim milletvekili olamaz.

Zonguldak, bu fırsatı kaçırmamalı.

Birbirlerini iyi tanıdıkları için Hüseyin Özbakır'ı, Levent Çebi'ye danışman yaparız.

Birlikte uyum içinde çalışmaya devam ederler.

Hala şaka yaptığımı mı sanıyorsunuz?

Gerçekten çok ciddiyim ya!

Levent Çebi, AK Parti Zonguldak Milletvekili olsun, belki ben bile oy veririm.

Benim gibi oy verecek olan çok kişi var Zonguldak'ta.

Zonguldak 'Kanat'lansın!

Mesela, Zonguldak Kömürspor Tribün Lideri Kanat Tan da, milletvekili adayı olacağını açıkladı.

Şahsen Kanat Tan'ın da Hüseyin Özbakır'dan çok daha iyi hizmet edeceğini düşünüyorum.

Kanat Tan, Gazipaşa çocuğudur.

Bu kentte doğmuş, bu kentin havasını teneffüs etmiş, suyunu içmiş bir genç.

Bu kentin takımı Zonguldak Kömürspor'a gönül vermiş bir isim.

Kendisine yine bu caddeden çıkan bir danışman seçer, gayet de güzel milletvekilliği yapar.

Kimler milletvekilliği yaptı bu kentte?

Kanat Tan da yapsın olmaz mı?

Eğer Kanat Tan'ı yapmayacaksak, Hayrullah Tıfıl'ı yapalım.

İnanın Zonguldak'ta birçok kişi, mevcut milletvekillerinden daha çok tanır onu.

Kimseye faydası olmasa bile zararı da olmaz.

5 liraya mutlu olan bir insan.

Düşünsenize, 15 bin lira maaş aldığını...

Mecliste yatar şerefsizim!

Teoman Papila'dan 10, İsmail Recai Şanlı'dan 20 ister en çok.

O kadar yani...

Sizce kim olsun milletvekili?