Çarşamba günü İstanbul, Perşembe günü Ankara idim.

İki gün üst üste iş gezisi için şehir dışına çıkıp akşama da Zonguldak&[#]8217;a dönünce, ülkedeki gelişmeyi, çalışmayı daha net bir şekilde görebiliyoruz.

İstanbul&[#]8217;a hemen her gidişimizde yeni yolları, altgeçitleri, üstgeçitleri görüyoruz. Viyadükler, tüneller.

Dönüyoruz Zonguldak&[#]8217;a.

Akçakoca-Alaplı arasındaki tüneller muhteşem.

Gülüç&[#]8217;e kadar süper.

Sonra rezalet başlıyor.

Gülüç-Ereğli ve Ereğli-Zonguldak arası kötü.

Sonra Ankara&[#]8230;

Devrek-Yeniçağ arası çekilecek bir yol değil.

İnsan utanıyor.

İnşallah bu rezillik bu yıl sona erer.

Harcadığın zamana mı yanarsın, arabanın gördüğü hasara mı yanarsın?

Zonguldak&[#]8217;ın hiçbir köyünün yolu böyle bozuk değildir.

Milletvekillerimizden rica ediyoruz.

Bu yolun bu yaz bitirilmesini sağlayın.

Eğer Zonguldaklılar Ankara&[#]8217;ya rahat rahat gelmesin diyorsanız, söyleyin onu da bilelim&[#]8230;

EMKO, yüreğimizi ısıttı&[#]8230;

Genel Yayın Yönetmenimiz Atilla Öksüz&[#]8217;le İstanbul&[#]8217;a gitmişken, CNR&[#]8217;da Zonguldak&[#]8217;ın yükselen yıldızı EMKO&[#]8217;nun standını da gezdik.

Bizi kentimizin genç ve başarılı İşadamı İslam Günay karşıladı.

EMKO&[#]8217;nun gelişim sürecini anlattı.

İki yılda bir yapılan bu fuara 7 kez aralıksız katıldıklarını söyledi ve ekledi: &[#]8220;14 yılda bu fuara katılan firmaların çoğunun sahibi değişti. Biz ayakta kalmayı başardık.&[#]8221;

EMKO&[#]8217;nun standına ilgi büyük.

Dünyanın dört bir yanından gelen ziyaretçiler ağırlanıyor fuarda.

Ama ben merak ediyorum:

&[#]8220;Zonguldak&[#]8217;tan kaç kişi gidip uğrayacak EMKO&[#]8217;nun standına.&[#]8221;

Oysa Milletvekillerimiz, Belediye Başkanlarımız, basınımız bu fuarları izlemeli, bölgenin geldiği noktayı orada çok daha iyi görmeli.

Bölgemizin firmalarına destek vermeli.

İşadamı Yusuf Günay başta olmak üzere EMKO&[#]8217;yu bu noktaya taşıyan herkesi kutluyoruz.

Bundan böyle Zonguldak firmalarının katıldığı fuarları daha yakından takip edeceğiz.

Belediye işçileri eylemde&[#]8230;

Zonguldak Belediyesi&[#]8217;nin taşeron işçileri maaşlarını alamadıkları için işe çıkmamışlar.

Eylem yapmışlar.

Çalışanının parasını ödeyemeyen bir belediyeden söz ediyoruz.

Taşeron firmalara karşı taahhütlerini yerine getiremeyen bir belediyeden söz ediyoruz.

Ve biz bu belediyeden hizmet bekliyoruz.

Köprüyü yıksın, kentin önünü açsın, lavuar alanını yapsın.

Gerçekten yazık bu şehre.

Zonguldak Belediyesi&[#]8217;nin bu hale gelmesine neden olan tüm eski başkanlarına selam söylüyoruz.

Kulaklarınız çınlasın.

Başka da bir şey söylemiyoruz.

Günün Sözü:

Kendini çok zorlama, en güzel şeyler onları en az beklediğinde olur.

Gabiel Garcia Marquez