Bartınlı Gazeteci, sevgili büyüğümüz Şevket Salcı&[#]8217;yı kaybettik.
Dün Bartın&[#]8217;da toprağa verdik.
1990 yılında mesleğe başladığımda tanıdım Şevket Salcı&[#]8217;yı.
Ve 1992 yılında Ereğli Önder Gazetesi&[#]8217;nin kuruluşunda bulunduk.
Ben o muhteşem ekiple çalışma fırsatı bulduğum için çok şanslı sayardım kendimi.
Dört ay Ereğli&[#]8217;de kalmıştım.
Sonra Zonguldak Büro&[#]8217;ya atanmıştım.
Necmettin Kurucu ve Mehmet Öztürk&[#]8217;le birlikte bana sabah dörtlere kadar haber yazdırırlardı.
Bartın&[#]8217;a günlük gazete kurduğumda &[#]8220;Bana çok çektirdin Şevket Abi&[#]8221; diye sitem ettim kendisine.
&[#]8220;O gün seni ezmeseydin, bugün buralarda olamazdın&[#]8221; dedi.
Belki haklıydı.


[*] [*] [*]


Madem Şevket Ağabeyden açıldı konu ondan söz etmeye devam edelim.
Ereğli Önder&[#]8217;e çalışıyoruz.
Hafta sonu Zonguldak&[#]8217;a gitmem lazım.
Sevgilim bekliyor.
Yani şimdiki eşim.
Patronumuz Celal Bozkuş, &[#]8220;Şevket Abi&[#]8217;ye soralım&[#]8221; dedi.
Şevket Abi&[#]8217;nin gazeteye gelmesini bekler &[#]8220;Tamam&[#]8221; deyince gidebilirdim Zonguldak&[#]8217;a.
Çıldırtırdı beni.
Sevgili eşi Sevgi Salcı&[#]8217;yı da o yıllardan tanırdım.


[*] [*] [*]


Patronumuz Celal Bozkuş, ısrarlarıma dayanamadı ve beni Zonguldak Büro&[#]8217;ya Şef olarak atadı.
Şevket Ağabey, bürodaki tüm markalar bitinceye kadar çay içerdi.
Kavga ederdik.
Celal Bey tüm çay borçlarını öder, 100 marka alır, tartışma biterdi.
Hey gidi günler.


[*] [*] [*]


Ereğli Önder&[#]8217;in manşetinde çok sık Zonguldak haberi çıkardı.
Yaklaşık 15 gün Zonguldak manşet olmuş.
Patron Şevket Ağabeye kızmış.
Şevket Ağabey gerçekten manşet olması gereken bir haberimi manşete koymamıştı.
Telefonda fena halde kapıştık.
&[#]8220;Genel Yayın Yönetmeninle böyle konuşamazsın. Derdin varsa patronu ara&[#]8221; dedi.
Patronu aradım.
Meseleyi anladım.
Ertesi gün haberim yine manşetteydi.
Şevket Ağabey hiç ölmeyecekmiş gibi yaşadı.
Hepimiz ondan çok şey öğrendik.
Sevgili eşine, biricik kızına başsağlığı ve sabır, Şevket Ağabey&[#]8217;e Allah&[#]8217;tan rahmet diliyorum.