Cuma namazı sonrası Erenler Camii’nde hemşehrilerimizle buluşan Devrek Başkanı Özcan Ulupınar, cami cemaatiyle bir süre sohbet ederek vatandaşların talep ve önerilerini dinledi, hatırlarını sordu. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada birlik, beraberlik ve dayanışmanın önemine vurgu yapıldı.
Başkan Özcan Ulupınar, ayrıca vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda çeşitli bölgelerde incelemelerde bulundu. Yapılan incelemelerde vatandaşların ilettiği talep ve ihtiyaçlar değerlendirilerek çözüm noktasında gerekli çalışmalar ele alındı.

Kaynak: Haber Merkezi




