Devrek Belediyesi, İstanbul’da yaşayan Devrekli vatandaşlara yönelik önemli bir projeyi hayata geçirmeye hazırlanıyor. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından, İstanbul’un Pendik ilçesi Dolayoba Mahallesi’nde bulunan ve mülkiyeti Milli Emlak Genel Müdürlüğü’ne ait taşınmaz, sosyal ve kültürel etkinliklerde kullanılmak üzere Devrek Belediyesi’ne tahsis edildi.

İstanbul Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ile yürütülen görüşmelerin olumlu sonuçlanmasının ardından yer tahsis işlemleri tamamlandı. Tahsis edilen alanda sosyal tesis kurulmasına yönelik çalışmaların Devrek Belediyesi ile ZONDEF Başkanı Ziya Öncan’ın koordinasyonunda başlatıldığı bildirildi.

Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, projenin İstanbul’da yaşayan Devreklilerin bir araya gelebileceği önemli bir merkez oluşturacağını belirterek, “Hayata geçirilecek bu proje sayesinde İstanbul’da yaşayan Devrekli hemşehrilerimiz sosyal, kültürel ve dayanışma faaliyetlerini daha güçlü bir şekilde sürdürebilecek, memleketleriyle olan bağlarını daha da pekiştirecektir.” dedi.

Beyza ile Emre’nin nişan yüzüklerini Özcan Ulupınar taktı
Beyza ile Emre’nin nişan yüzüklerini Özcan Ulupınar taktı
İçeriği Görüntüle

Ulupınar, ilçe adına önemli bir kazanım olarak değerlendirdiği proje kapsamında emeği geçenlere teşekkür ederek, “Başta Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız Sayın Murat Kurum olmak üzere katkı sunan herkese teşekkür ediyor, tahsis edilen alanın hemşehrilerimize ve ilçemize hayırlı olmasını diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Projeyle birlikte İstanbul’da yaşayan Devreklilerin sosyal ve kültürel faaliyetlerini gerçekleştirebilecekleri, dayanışmayı güçlendirecek bir yaşam alanının oluşturulması hedefleniyor.

Kaynak: Haber Merkezi