Devrek’te hakim ve savcılara veda programı
Devrek’te hakim ve savcılara veda programı
İçeriği Görüntüle

Bu yıl 77 öğrencinin mezun olduğu okulun bahçesinde gerçekleştirilen törene; Belediye Başkan Vekili Özcan Özmekik, İlçe Müftüsü Murat Mutlu, İlçe Tarım ve Orman Müdürü Volkan Hızarcı, Halk Eğitim Merkezi Müdürü İbrahim Dikenli, Hamidiye Anadolu Lisesi Müdürü Siyami Akpınar, İmam Hatip Lisesi Müdürü Erdoğan Arslan, Devrekli Muhtarlar Derneği Başkanı Fatih Çarıkçı, Eski Mahalle Muhtarı Basri Keklik ile öğrenci velileri katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törende konuşan Okul Müdürü Hayati Masalcı, mezun olan öğrencilere hitaben, "Sevgili mezunlarımız; hayat bundan sonra sizler için yeni sayfalar açacak. Karşınıza zorluklar da çıkacak, başarılar da... Yolunuz bazen düz, bazen engebeli olacak. Ama unutmayın; vazgeçmeyen insanlar mutlaka hedeflerine ulaşırlar. Nereye giderseniz gidin, bu okul sizin yuvanız olmaya devam edecek. Burada kurduğunuz dostlukları, edindiğiniz değerleri ve öğretmenlerinizin sizlere olan inancını daima yanınızda taşıyın. Sizlerden tek isteğimiz; başarılarınızla okulunuzu, ailenizi ve ülkenizi gururlandırmanızdır." dedi.
Masalcı, konuşmasının devamında Türkiye Cumhuriyeti'nin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün, "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık hâline getirmiş milletler; önce haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini, daha sonra da istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar." sözünü de öğrencilere hatırlattı.
Törende okul birincisi Burak Yusuf Çorbacı, ikinci Zeynep Masal Derebaşı ve üçüncü Dilara Kalıncı'ya belge ve ödülleri takdim edildi. Program, mezun öğrencilerin kep atarak mezuniyet sevinci yaşamasıyla sona erdi.ZunlarZunlar 1Zunlar 2Zunlar 3Zunlar 4

Kaynak: Haber Merkezi