Nihat Aygün, Kızılay&[#]8217;a pazarlıkla başkan oldu.


Arkadaşlarıyla bir araya geldi, &[#]8220;Bir dönem beni başkan yapın, sonra filanca olsun&[#]8221; dedi.


Arkadaşları Nihat Aygün&[#]8217;ün sözünde durmayacağını bildikleri için, bu sözlerini imza altına aldılar.


Nihat Aygün, bir dönem görev yapıp başkanlığı devredeceği kişiyi ilk virajda savurdu.


Ama belge duruyor.


Nihat Aygün susuyor.


Belge, kentimizin tanınmış bir işadamının kasasında.


Ama o susuyor.


Konuşmuyor.


Görüyor musunuz?


Kutsal Kızılay&[#]8217;ımızın başkanına.


Nasıl başkan olmuş?


Orada kalabilmek için en yakın arkadaşını nasıl savurmuş?


Böyle kutsal bir kurumun başkanının davranışları toplumda hoş karşılanır mı?


Şimdi o belge çıksa ortaya.


Ne olacak?


Kızılay&[#]8217;de delege olan kongrede oy kullanacak olanlara bu belgeyi, bu pazarlığı nasıl izah edeceksiniz?


Ben çok merak ediyorum.



Sivil Toplum Önderleri


Siyasi kimlik kullanmamalı



Zonguldak Kızılay Başkanı şimdi MHP&[#]8217;li.


Bakkallar Odası Başkanı MHP&[#]8217;li.


Görev yaptıkları alanla siyaseti birbirine karıştırıyorlar.


Biri MHP&[#]8217;ye bir şey dese Bakkallar Odası Başkanı Şükür Küçükali atlıyor.


Oysa MHP&[#]8217;nin kağıt üzerinde de olsa bir il başkanı var.


Çıkar konuşur, eleştiriye yanıt verir.


Kızılay Başkanı Nihat Aygün&[#]8217;de öyle.


Doğal afette zarar görenlere yardım etmesi gereken Kızılay Başkanı Nihat Aygün, dara düşen MHP İl Başkanı Mustafa Korkutan&[#]8217;ı kurtarmaya çalışıyor.


Borçlarını üstleniyor.


Para topluyor.


Kaç lire topladığı, ne kadarını ödediği bilinmiyor.


Nihat Aygün, inşallah gerçek ihtiyaç sahiplerine de böyle yardım etmiyordur.


Eğer böyle yardım ediyorsa vay o ihtiyaç sahibinin haline.


O nedenle.


Sivil Toplum Örgütü Temsilcileri görev yaptıkları sürece siyasi rozetlerini çıkartmalılar.


Sonra damdan düşersiniz, niye düştüğünüzü anlayamazsınız.


Bu arada Kızılay yönetimlerini bu olaydan ayrı tutuyoruz.


Birçoğunu tanıyoruz.


Dostlarımız, arkadaşlarımız bu yönetimlerde görev yapıyorlar.


Yazılarımızdan rahatsız da oluyorlar.


Ama onlarında bizleri anlayışla karşılayacağına, bazı yanlışların vurgulanması adına gönül koymayacaklarına inanıyoruz.