Zonguldak Milletvekillerinin adını yazdım başlığa.
Anlasınlar diye.
Her seçim döneminde hummalı bir şekilde çalışır milletvekilleri.
Seçilip meclise gidebilmek için.
Ve sonra seçim yaklaşırken yine gelirken, yeniden o koltukta kalabilmek için.
Ama Zonguldak sorunlarının çözümü için aynı gayreti göstermezler.
Gösterseler, Zonguldak bu kadar geri gitmez.
Şimdi referandum çalışmasındalar.
Zonguldak&[#]8217;ta evet çıkarsa Ak Partililer rahat edecek.
Hayır çıkarsa CHP&[#]8217;liler.
Kim kazanırsa koltuğunu garanti görüyor.
O yüzden acayip çalışıyorlar.
Peki milletvekillerine soralım bakalım:
Referandumda gösterdikleri çabayı Filyos Vadi Projesi için gösterdiler mi?
Referandumda gösterdikleri çabayı Mithatpaşa Tüneli için gösterdiler mi?
Referandumda gösterdikleri çabayı yollarımızın duble olması için gösterdiler mi?
Soruları çoğaltmak mümkün.
Ve bu soruları sadece iktidar milletvekillerine değil, muhalefet milletvekillerine de soruyoruz.
Parti içi sorunlarla boğuşmaktan ilimizin, bölgemizin sorunlarına çözüm aramadılar.
En çok yaptıkları için soru önergesi vermek oldu.
Aldıkları cevaplardan Zonguldak hayrına bir iş çıktı mı?
Kazanan milletvekilleri, kaybeden hep Zonguldak oldu.
Ak Partili Yılmaz Tunç ve CHP&[#]8217;li Rıza Yalçınkaya
Ak Parti Bartın Milletvekili Yılmaz Tunç ile CHP Bartın Milletvekili Rıza Yalçınkaya.
Birinin ak dediğine diğeri mutlaka kara diyor.
Yerel siyasetten çok genel siyaset yapıyorlar.
Bölgesel konulardan çok Ankara gündemi üzerinden kapışıyorlar.
Bu tartışmalardan ne Bartın&[#]8217;ın ne de bölgenin hiçbir kazancı yok.
Böyle yapacaklarına, bir araya gelip, bölgenin sorunları konusunda uzlaşsalar, ortak politika üretseler olmaz mı?
Olmaz.
Mümkün değil.
Böyle bir birlikteliği gerçekleştiremezler.
Nedenini siz de biliyorsunuz.
Kazanan milletvekilleri, kaybeden Bartın oluyor.
Fıkra&[#]8230;
Bir gazeteci ekonomik krizle ilgili olarak vatandaşın fikrini almak için röportajlar yapıyormuş
Temele sormuş;
-Beyefendi son dönemde yaşamakta olduğumuz ekonomik kriz hakkında ne düşünüyorsunuz.
(Temel kafası karışmış bir vaziyette)
-Hemşerum sen çimsun necisun neden sorayisun?
-Efendim ben haber proğramı yapıyorum, spikerim.
-Ula bak terbiyeni bozma ben seni spikerim.