Alaplı Yağlı Güreşleri...
Cumartesi yapıldı.
Gittim.
İzledim.
Altı yüz pehlivan katıldı.
Katılım kalitesi...
Bir ilçe için çok güzel.
Kırkpınar'da "baş"a güreşenler...
Milli güreşçiler...
Büyük bir bölümü Alaplı Er Meydanı'na çıktı.
Alaplı için büyük bir şans.
Prestij.
Güreşçi organizasyonu çok iyi...
Hasan Turna; 2002...
Recep Kara; 2004, 2007, 2008, 2016...
İsmail Balaban; 2013, 2017..
Fatih Atlı; 2014...
Kırpınar'da başpehlivan oldular.
Başa güreşenlerin hepsi iyi güreşçiler.
Kırpınar'da dereceleri var.
Özetle...
Öyle eften-püften bir organizasyon değil.
Hakkını vermek lazım...
[*] [*] [*] [*]
Seyirci...
Zayıf.
Alaplı gibi bir ilçe için...
Bunca başpehlivan için...
Alaplı'da ortalık ana-baba gününe dönmesi lazımdı.
Oldu mu?
Olmadı.
[*] [*] [*] [*]
Bunca emeğin karşılığı...
Kalitenin karşılığı...
Böyle olmamalıydı.
[*] [*] [*] [*]
Bir ara Ereğli'ye bağlı Karakavuz Köyü'nde bu organizasyonlar yapıldı.
Amatör organizasyon...
Katılım neredeyse Alaplı gibiydi.
Bir köy için.
Amatör bir organizasyon için.
Çok iyiydi.
Nedense bıraktılar.
İnşallah devam ederler.
[*] [*] [*] [*]
Bu işlere ömrünü veren Hüseyin Uğuz hocam bilir.
Karakavuz'u...
[*] [*] [*] [*]
Özetine gelelim.
Amaç üzüm yemek...
Tanıtım işi eksik.
Katılım tanıtımla sağlanır.
Buna emek vermek lazım.
Zamanlama...
Onu da düşünmek lazım...
Umuyoruz.
Seneye daha güzeli olur.
Alaplı'nın bunu başaracak gücü var.
Bizzat gözlemledik.
[*] [*] [*] [*]
Başka bir konu...
Çaycuma...
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Fuarı...
İki hafta önce Düzce'ye gittik.
Günü birlik.
Araştırma yapacağız.
Yol kenarındaki afiş dikkatimi çekti.
Sanki Çaycuma...
Hızlı geçtik.
Okuyamadım.
Biraz ilerledik.
Bu kez afişi gördük.
Çaycuma Gıda, Tarım ve Hayvancılık Fuarı...
Önceden yapıldıydı.
Bir sürü eksiği vardı.
İlk olması hasebinden hoş karşıladık.
Hatta sonunda yapıcı bir yazı da kaleme almıştık.
Eksikliklerin tespiti.
Giderilmesi.
İnşallah aynı hatalar yoktur.
[*] [*] [*] [*]
Görmedik.
Bu hafta sonu gidip hep birlikte görelim.
İlk gördüğümüz şu...
Hasbelkader Zonguldak'tayız.
Yerel bir gazetede çalışıyoruz.
Günlük haberleri takip ediyoruz.
Hem kendi gazetemizi...
Hem Zonguldak haberlerine önem veren günlük gazeteler başta olmak üzere, sosyal medya gruplarına da günde en az birkaç defa göz atıyoruz.
İyi bir medya okuru sayılırız.
[*] [*] [*] [*]
Takip ettik.
Çaycuma fuarını Düzce'de öğrendik.
Sanki burada bir eksiklik var.
Yine aynı durum...
Birkaç sosyal medya paylaşımı ile enformasyon olmaz.
Bizden hatırlatması.
İşi bilen uzmanlarla çalışmak lazım.
Bu işlerin çapını büyütmek lazım...
Çapın büyümesi için de...
Ulusal anlamda birikimi olan...
Daha doğrusu...
Çapı olan tanıtım firmalarıyla çalışmak lazım.
Bizden hatırlatması.
Biz işler gerçekten zordur.
Allah çaba gösterenlere kolaylık versin.