Bizim,
Kars gravyerinin bulunduğu partide,
Görev dağılımı yapılmıştı.
Beğenmediğimiz isimler vardı.
Hatır gönül girdi,
Bir şey demedik.
'Hep atıldı kurt olmaz. Biraz da katıl kurt demek lazım' diyerekten,
Kadroları doldurdular.
Ama,
Hata çabuk geldi.
Şimdi!
Bizim Kars kaşarına,
Üzülüyor diye,
Kars gravyeri demeye başladık.
Kaşar,
Anadolu'ya ait bir terim.
Bu,
Avrupa ve Afrika'da gezdiği için,
Gravyer demek istedik.
Yüzde 10 yağlı Kars Gravyeriydi.
Bugün,
Alaplı'daki yağlı güreşlere katıldı.
Tam yağlı Kars Gravyeri oldu.
Serpme kahvaltıda,
İnşaat mala vuracak müteahhitlerin kahvaltısında,
Şarabın yanında,
Tostun içinde iyi gider.
İnşaatta mala vurmak için,
Kars gravyeri yiyerek,
Enerjilerini toplamalılar.

Ankara'daki siyasi hamisi de,
Kars gravyeri seviyor.
Her yönetiminde,
Yer almasını kotarıyor.
Bence,
Yağlı Kars gravyeri yememeli.
Bypass oldu.
Damar sağlığını korumalı.
Bizim akıl sağlığımızla oynuyorlar ama,
Onların canı sağ olsun.
İlerleyen günlerde,
Kayısılı Kars Gravyeri tarifi vereceğim.
Neyse!
Diğer hata yapan kişi ise,
İl Başkan Yardımcısı.
Camisiz,
Cemaatsiz İmam!
Camiye girmiyor.
Alt cemiyetten doğru,
Uzaktan bakıyor.
Ben imama uyan adamım.
'Uydum hazır olan imama' dedim.
Ben de cemiyette yerimi aldım.
Bir ara,
Bana vaaz da vermişti.
Dün,
Şahin Ören'in cenazesine,
Hasta olduğu için katılmamıştı.
Gündüz hasta,
Akşam rakıda.
'Hep atıl kurt olmaz biraz da katıl kurt diyelim' dedik,
İmam,
Rakıya katıldı.
Rakıyla rükuyu karıştırdı.
Yapmayacaktım ama,
Hastayım diye yalan söylediği için,
Yazmak gerekti.
Keza kabak tadı verdirdiği için,
Kabak çok seviyor.
Rakının yanında,
Kabak mücver yiyor.
Bizim İmamın vaazı ve duasını paylaşıyorum.
*
Yeni Kozlu'ya imam oldum,
Yenice belamı buldum.
Kabak yemeye mi geldim?
Olur mu ya Resûlallâh?
*
Akşam kabak, sabah kabak,
Bana olan şu işe bak,
Otuz günde doksan tabak,
Yenir mi ya Resûlallâh?
*
Kozlu'da yuttuk hapı,
Kabak gezer kapı kapı,
Kabaktan kaşığın sapı,
Döner mi ya Resûlullâh?
*
Hasret kaldım bala, ete,
Kabak pişer tüte tüte,
Kabak Kozlu'dan öte,
Gitmez mi ya Resûlullâh?
***************
Biz,
Zonguldak deyince,
'Şovenist bunlar' diye cırlayan,
Gizli şovenistler var.
Bunların en belirgin,
Devlet düşmanı olanı.
Devlete de düşman,
Zonguldak yerlisine de.
Apça diye,
Zonguldaklıları aşağıladıklarını sanıyorlar.
Sermaye onlarda diye,
Entelektüel birikimi,
Başarıyı,
Saygınlığı da elde edeceklerini düşünüyorlar.
Sermayenin her şeyi satın alabileceğini düşünüyorlar.
Yanılıyorlar.
Zonguldaklı lobisis ve sosyetesi de yavaş yavaş yetişiyor.
Onlara göre;
Zonguldaklı tadilat yapar, onlar restore eder.
Zonguldaklı oynar, onlar dans eder.
Zonguldaklı ameliyat olur, onlar operasyon geçirir.
Zonguldaklı işe gider, onlar ofise geçer.
Zonguldaklı ağlar, onlar gözyaşlarını tutamaz.
Zonguldak çocuğu dayaklıktır, onlarınki hiperaktif.
Zonguldaklı arkadaşlarıyla buluşur, onlar dostlarıyla bir araya gelir.
Zonguldaklı işsizdir, onların çok iyi bir projesi vardır.
Zonguldaklı mangal yapar, onlar barbekü.
Zonguldaklınınki zinadır, onların ki yasak aşk.
Zonguldaklı A4 deyince kağıt anlar,
Onlar otomobil.
Zonguldaklı toprağa gömülür, onlar son yolculuğuna uğurlanır.
Zonguldaklı çalarsa hırsız, onlar çalarsa nitelikli dolandırıcılık veya yolsuzluk olur.
Zonguldaklıya mekanı cennet olsun derler, onlara ışıklar içinde uyusun.
Zonguldaklıya abazan, sapık derler onlara çapkın.