Zonguldak-Filyos arasında düzenlenmesi planlanan Feribot seferleri aslında beni çok heyecanlandırdı.
Hatta bu seferlerin Amasra&8217;ya kadar uzanması da güzel olur.
Zonguldak-İstanbul olsa fena mı?
Ama içim ürperiyor.
Bu güzel şeyleri düşündükçe yüreğim sıkışıyor.
Diyorum ki kendi kendime: &8220;Herkesin gördüğü, üstünden geçtiği köprüyü ayakta tutamayan idarecilerimiz, suyun üzerindeki bir feribotu nasıl sağ salim karaya ulaştırır?&8221;
Ama sonra seviniyorum kendi kendime; &8220;Bu feribot batar 50-60 kişi ölürse kentimizin bir çok sorunu daha çözüme kavuşmuş olur&8221; diyorum.
Öyle değil mi?
Gelik&8217;in yolları 30 madenci grizu faciasında hayatını kaybedince yapılmadı mı?
Köprü çöküp 15 kişi hayatını kaybedince yeni köprü ve sedde çalışması hız kazanmadı mı?
Demek ki Zonguldak halkının hizmet alması için bedel ödemesi hazım.
O yüzden bu feribot işini çok tuttum ben.
Allah&8217;tan hayırlısı.
Uçağımız düşer, otobüsümüz uçarsa!
Düşünsenize&8230;
Feribot kazası olur da 50-60 kişi hayatını kaybederse Filyos Vadi Projesi kesin hayata geçer.
Bir de uçak kazamızın olduğunu düşünsenize.
Hükümet uçuşa engel görülen Bostancılar Dağı&8217;nı yerle bir eder ve kesinlikle yurt içi seferlerini de hemen başlatır.
Peki, Mithatpaşa Tüneli&8217;nin kısa sürede başlaması ve bitirilmesi için nerede kaç can vermemiz gerekiyor acaba?
Kapuz&8217;dan aşağı bir araç uçsa 15-20 kişi ölse bu Mithatpaşa Tüneli hemen ihale edilip inşaat çalışmasına başlanmaz mı sizce?
Yeni bir stad için ne gerekiyor?
Zonguldak Şehir Stadyumu´nun zemin bakımı yapıldı.
Ama tribünler rezalet.
Hele bir kapalı tribünümüz var ki.
Zannedersiz tabutluk.
Allah göstermesin ciddi bir müsabaka da, seyirci kapalı tribünde iken bir facia yaşanırsa can kaybının hesabını yapmak bile istemiyoruz.
Ama böyle bir facia yaparsak, hükümet hemen Zonguldak&8217;a el atar.
Öncelikle yeni bir spor kompleksimiz olur.
Çok şık bir stadyum.
Yeni yeni tesisler.
Acımız dinsin diye tarafsız sahada oynanacak bir-iki süper lig maçı maçını Zonguldak&8217;a almalar.
Milli maçı Zonguldak&8217;ta oynatmalar.
Ne kadar kötü düşünceler bunlar.
Ama artık Ankara&8217;dan hizmet alabilmenin yolu, oraya vekil göndermek değil, asillerin facialarda ölmesinden geçiyor.
Acı ama gerçek bu&8230;
Çok karamsar olduğumuzu düşünüyorsanız, iyimser olmamız için bir-iki örnek gösterin.
Mesela ağaçlar çiçeğe durdu, doğa uyanıyor.
Havalar ısınacak.
Öyle değil mi?
Günün Sözü:
Düşüncenin üstesinden gelemeyen, düşünenin üstesinden gelmeye çalışır.
Paul Valéry