Bazı yorumcular, gazetelerde Ak Parti´nin haberleri daha çok çıkıyor diye tepki gösteriyorlar.


Şahsen bana böyle bir mail gelse, "Sen bu gazeteye abone misin?" diye sorarım.


Şimdi Ak Parti haberlerinin çokluğundan yakınan meslektaşlarıma seviniyorum.


Madem yakınıyorsunuz, niye MHP haberleri yapmıyorsunuz?


MHP´nin bir İl Başkanı var.


Yakında bir İl Kongresi var.


İl Başkanı&[#]8217;nda sıkıntı var.


Adayları arasında sıkıntı var.


MHP´nin piyasaya bir dünya borcu var.


Onları yazın.


CHP´de durum farklı mı?


CHP´de yakında büyük bir kavga başlayacak.


CHP´li muhalifler, son günlerde özel yemeklerde biraraya geliyor.


Caddede köşe başlarını tutuyorlar.


Ama bu haberleri hiçbir gazetede göremiyoruz.


Teşvik kapsamına girdik ama Zonguldak´ta hangi sektörlerin teşvik edileceğinin ayrıntıları yayınlanmadı henüz. Güya Zonguldak, Türkiye´nin en çok gazete çıkan illerinden biri görünüyor.


Halt etmişsiniz siz.


İlçeler dahil, Zonguldak il genelinde bana göre toplasan beş gazete çıkmıyor.


Ve bu beş gazetede de toplam 20 gazeteci çalışmıyor.


Gerisi hikaye.


Sonra ağlıyoruz.


Yerel basın zorda.


Mesela Zonguldak Merkez´de kaç gazete yarışıyor birbiriyle?


Üçü buluyor mu?


Ereğli´de birbiriyle yarışan gazete var mı? Ya Çaycuma´da?


Devrek´te durum ne?


Soran var mı?


Habercilik yapılırsa ekonomik sorun da aşılır; kentimizin ekonomik, sosyal, siyasal ve kültürel yaşamına da katkı verilir.



Ali Bektaş, oraya ait değildi&[#]8230;


Kozlu Belediye Başkanı Ali Bektaş, Meclis Üyeleri ile birlikte DSP´den istifa etti. Herkes şaşırdı.


Şaşırmadım desem yeridir.


Çünkü Ali Bektaş, DSP´ye ait değildi.


Aslında CHP´ye de ait değildi.


O bir halk adamı.


Sıradan bir insan.


Sade vatandaş yani.


Tepkileri bir siyasetçi, bir belediye başkanı, bir maden mühendisinden çok kahvede oturan bir emekli, tezgah başında çalışan ortalama bir işçi gibi.


Onu kimse anlamıyor.


Ali Bektaş camiyle, cemaatle barışık bir sosyal demokrat.


Bu haliyle ne CHP´ye yaranabiliyor, ne DSP´ye yar olabiliyor.


Ali Bektaş aslında muhafazakâr bir demokrat.


İçki içmez, kumar oynamaz, karıya-kıza bakmaz, Cuma Namazı&[#]8217;nı kaçırmaz, Atatürk ve Cumhuriyet´in aleyhine konuşmaz.


Aslında Ali Bektaş, tam bir Türk politikacı tipi.


Düşünün bir kere.


Sol bir partinin başında Ali Bektaş var.


Sağcı olduğunu düşünenler, Ali Bektaş tarzındaki bir siyasetçiye oy vermez misiniz?


Cevabınızı biliyorum, yazıya işte burada noktayı koyuyorum.


DSP demek, Ecevit demektir.


Ecevitler gider, DSP biter.


Öyle değil mi Masum Türker?..