Basın mensupları olarak Zonguldak adına bu kadar kavga verirken muhalefet partisi Milletvekillerinin bu kadar rahat olmasını anlamakta zorlanıyorum.


Arada başka şeylerden şüphelenmeye başladım doğrusu.


Kast ettiğim iki isim elbette CHP Milletvekilleri Sayın Ali Koçal ve Sayın Ali İhsan Köktürk.


Daha önce de pek çok defa yazdım.


Böyle giderlerse korkarım yazmaya devam edeceğim.


Bu kadar sessiz kalmaları çok garip!


Anormal olan bir şeyler var!


Aralarında ki husumetlere de pek girmemeye özen gösteriyoruz.


Ancak kamuoyu kendilerinin neden bu kadar sessiz kaldığını merak ediyor.


Küstüler mi yoksa?


Bana mı küstüler?


Şehre mi küstüler?


Vekillikten mi sıkıldılar?


Yoksa yüzlerini mi eskitmek istemiyorlar?


Susarak mı muhalefet ediyorlar?


Yok yok..


Ortada garip bir durum var.


Biliyorum kabul etmeyecekler.


"Ati kimse muhalefeti gıdıklamıyor sen de uğraşma adamlarla" diyenleri çok iyi anlamıyorum.


[*] [*] [*]


Gazetecilikte muhalefete dokunmamak lazım.


Hep iktidara vurmak lazım!


Lütfen alınmasınlar ama şunu da vurgulamak gerekiyor.


Konuşmaları için "Zonguldak´ta şeriatçılar hortladı" diye haberler mi yapmamız lazım.


O zaman çıkıp; "Cumhuriyet elden gidiyor. Atatürk düşmanlarına ülkeyi emanet etmeyin" diye konuşmalarını mı bekleyeceğiz!


Zonguldak´ta şeriatçı da kalmadı!


Eee ne yapacağız şimdi?


Yani CHP tabanı bu durumdan, bu suskunluktan memnun ise ben on defa daha fazla memnunum!



Sivil Toplum örgütleri!


Zonguldak Sivil Toplum Örgüt bolluğu yaşıyor.


Peki bunların ne kadarı faydalı.


Ne kadarı amaçları doğrultusunda çalışıyor. İşte burası tam bir muamma.


Zonguldak´taki Sivil Toplum Örgütleri başarılıysa Zonguldak neden bu kadar başarısız?


Ben de eksiğiyle fazlasıyla bir örgüt temsilcisiyim.


Ne dediğimin gayet farkındayım!


Zonguldak´taki Sivil Toplum Örgütleri´nin bir an önce görevlerini genç insanlara bırakmaları gerektiğini düşünüyorum.


İsim yapmak, makamlara çıkabilmek için bu işlere soyunanlardan utanıyorum!



Vali Erdal Ata, Zonguldak´a iki gömlek fazla!


Vali Erdal Ata´yı uzaktan görenler biraz soğuk bulabilirler.


Haklıdırlar.


Önceki dönemlere kıyasla mesafeli bulabilirler.


Haklıdırlar.


Beğenilen ve beğenilmeyen yanları elbette olabilir.


Zaman zaman görüşüp konuşuyoruz.


Yönetim şekline sevdiğim biri.


İyi niyetini ve çabasını yakından gözlemlemesem daha farklı değerlendirebilirdim.


Her şeyden öte reklamı sevmeyen biri. Lafını esirgemeyen biri.


Politika yapmayan biri.


Zonguldak´ın kentsel değişimi konusunda verdiği mücadeleyi biliyorum.


Tasarruf ve kaynak israfına karşı yaklaşımı takdir edilecek biri.


Ancak buna karşın kent insanından bir ışık alması gerekir.


Bu ışığı aldığını zannetmiyorum.


Bu yüzden Zonguldak´a birkaç gömlek fazla!


Biz Zonguldaklılar bu tür bürokratları pek sevmeyiz.


Siyasetçilerin işine gelmez.


Biz medyanın işine gelmez.


Erdal Bey İzmit´te beş yıl kalmış.


Zonguldak´a geleli 14 ay oldu.


Bence çok fazla kalmaz!


Kendi başına iş yapma becerisi olmayan bir kent olarak yıllardan beri gelen valilerin paçasına yapıştık.


Kendi başımıza yürümesini öğrenemedik.


Medet umduk.


Erdal Bey üretmeden, çaba göstermeden paçaya yapışanı sevmeyen biri.