İstanbul Emniyet Müdürü Celalettin Cerrah, Osmaniye´ye Vali olarak atandı.
Yerine kimin atanacağı konusunda muhtelif rivayetler var.
Dün konu internet sitelerinde hayli tartışıldı.
Hiçbirinde Zonguldak Emniyet Müdürü Atilla Çınar´ın İstanbul Emniyet Müdürlüğü&[#]8217;ne atanacağına dair en ufak bir bilgi yok.
Biliyorsunuz Emniyet Müdürü Atilla Çınar, hep büyük şehirleri istiyor.
Özellikle İstanbul´u.
Bursa Emniyet Müdürü emekli olmuştu.
Orası da olabilirdi.
Olmadı.
Olabilir de.
Ama İstanbul boşalınca, herkesin gözü oraya kaydı.
Ben olaya başka bir pencereden bakacağım.
Atilla Çınar, İstanbul Emniyet Müdürü olsa.
Mesela Cerrah´ın döneminde o olsaydı.
Başı kesilen Münevver olayını yaşasaydı.
Hergün gazeteleri okusaydı.
Hangi psikolojide olurdu acaba?
Hrant Dink olayını saymıyorum daha.
Ne dedi Jandarma´nın etkinliğinde: "Bizim aramız niye soğuk?"
Zonguldak´ta beş tane gazeteciyle geçinemeyen Atilla Çınar, İstanbul´da 555 tane gazeteciyle nasıl baş edecek?
Sadece bu manzarayı görebilmek için Atilla Çınar´ın İstanbul Emniyet Müdürü olmasını istiyorum.
Hem de çok&[#]8230;
Yerine kimin atanacağı konusunda muhtelif rivayetler var.
Dün konu internet sitelerinde hayli tartışıldı.
Hiçbirinde Zonguldak Emniyet Müdürü Atilla Çınar´ın İstanbul Emniyet Müdürlüğü&[#]8217;ne atanacağına dair en ufak bir bilgi yok.
Biliyorsunuz Emniyet Müdürü Atilla Çınar, hep büyük şehirleri istiyor.
Özellikle İstanbul´u.
Bursa Emniyet Müdürü emekli olmuştu.
Orası da olabilirdi.
Olmadı.
Olabilir de.
Ama İstanbul boşalınca, herkesin gözü oraya kaydı.
Ben olaya başka bir pencereden bakacağım.
Atilla Çınar, İstanbul Emniyet Müdürü olsa.
Mesela Cerrah´ın döneminde o olsaydı.
Başı kesilen Münevver olayını yaşasaydı.
Hergün gazeteleri okusaydı.
Hangi psikolojide olurdu acaba?
Hrant Dink olayını saymıyorum daha.
Ne dedi Jandarma´nın etkinliğinde: "Bizim aramız niye soğuk?"
Zonguldak´ta beş tane gazeteciyle geçinemeyen Atilla Çınar, İstanbul´da 555 tane gazeteciyle nasıl baş edecek?
Sadece bu manzarayı görebilmek için Atilla Çınar´ın İstanbul Emniyet Müdürü olmasını istiyorum.
Hem de çok&[#]8230;
Ankara "uzlaşma" bekliyor
Ak Parti´nin 11 Temmuz´a ertelenen 3. Olağan İl Kongresi süreci işliyor.
Ak Parti İl Başkanı Hamdi Uçar ve ikinci aday Celil Uzun arasındaki uzlaşma çabaları sürüyor.
Her iki tarafın bazı konularda direnci var.
Ankara da bu direncin kırılacağını düşünüyor ve bekliyor.
Çünkü Ak Parti Bölge Koordinatörü Sedat Kızılcıklı gelip temaslara başlayacak.
Uzlaşma çabası görülünce bu geliş biraz ertelendi.
Bu arada sadece Zonguldak kongresinin değil, Tokat kongresinin de ertelendiği haber veriliyor.
Başta Tekirdağ olmak üzere üç vilayette çok adayla kongreye gidildi ve olay çıktı.
Bu nedenle iki adaya asla müsaade edilmiyor.
Hamdi Uçar ve Celil Uzun uzlaşmak zorunda. Yoksa ikisi de aday gösterilmeyecek. Bilgileri olsun.
Ak Parti İl Başkanı Hamdi Uçar ve ikinci aday Celil Uzun arasındaki uzlaşma çabaları sürüyor.
Her iki tarafın bazı konularda direnci var.
Ankara da bu direncin kırılacağını düşünüyor ve bekliyor.
Çünkü Ak Parti Bölge Koordinatörü Sedat Kızılcıklı gelip temaslara başlayacak.
Uzlaşma çabası görülünce bu geliş biraz ertelendi.
Bu arada sadece Zonguldak kongresinin değil, Tokat kongresinin de ertelendiği haber veriliyor.
Başta Tekirdağ olmak üzere üç vilayette çok adayla kongreye gidildi ve olay çıktı.
Bu nedenle iki adaya asla müsaade edilmiyor.
Hamdi Uçar ve Celil Uzun uzlaşmak zorunda. Yoksa ikisi de aday gösterilmeyecek. Bilgileri olsun.
J tuşu ve temiz kafalar&[#]8230;
Takvim Gazetesi´nde Fikri Akyüz yazmış.
Ben yazıyı medya sitelerinden okudum.
Önce o yorumu okuyalım:
"Ok da sivridir, kalem de.. Ama okla yazı yazamazsınız.
Kalemi ise bir ok gibi kullanabilirsiniz.
Gerçi bir oku kullanırken yayı kendinize ne kadar çok çekerseniz, ok o kadar ileri gider.
Bir de klavye vardır; bazıları yazı yazarken klavye kullanır. Klavyenin tuşları sivri değil, yassıdır.
Klavyelerde J tuşu en temiz tuştur.
Bunun gibi, kendi kafalarının çok temiz olduğuna inanan bazı yazarlar vardır. İşte J tuşu nasıl ki az kullanıldığı için temiz kalır; bazıları da kafasını az kullandığı için kafalarının temiz olduğuna inanır!"
Klavyedeki J harfinin temizliğini yakalamış Fikri Akyüz.
Ve bazılarının kafasını az kullandığı için temiz kaldıklarına vurgu yapmış.
Benim çok hoşuma gitti.
Sizlerle paylaşmak istedim.
Etrafımızda J tuşu gibi temiz çok adam var, çok&[#]8230;
Ben yazıyı medya sitelerinden okudum.
Önce o yorumu okuyalım:
"Ok da sivridir, kalem de.. Ama okla yazı yazamazsınız.
Kalemi ise bir ok gibi kullanabilirsiniz.
Gerçi bir oku kullanırken yayı kendinize ne kadar çok çekerseniz, ok o kadar ileri gider.
Bir de klavye vardır; bazıları yazı yazarken klavye kullanır. Klavyenin tuşları sivri değil, yassıdır.
Klavyelerde J tuşu en temiz tuştur.
Bunun gibi, kendi kafalarının çok temiz olduğuna inanan bazı yazarlar vardır. İşte J tuşu nasıl ki az kullanıldığı için temiz kalır; bazıları da kafasını az kullandığı için kafalarının temiz olduğuna inanır!"
Klavyedeki J harfinin temizliğini yakalamış Fikri Akyüz.
Ve bazılarının kafasını az kullandığı için temiz kaldıklarına vurgu yapmış.
Benim çok hoşuma gitti.
Sizlerle paylaşmak istedim.
Etrafımızda J tuşu gibi temiz çok adam var, çok&[#]8230;