İki gündür nereye gitsek, sorular aynı:

"Bu İyi Parti hakkında ne düşünüyorsun?"

Hemen, çok net bir yanıt vereyim:

"İyi düşünmüyorum."

Meral Akşener'in Genel Başkanı olduğu İyi Parti'nin kesinlikle bir Amerikan projesi olduğunu düşünüyorum.

ABD'nin, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a yönelik FETÖ ile başaramadığı darbe girişimini, Meral Akşener'le sürdürme niyetinde olduğunu düşünüyorum.

Biliyorsunuz, referandumda "Evet" oyları 51,4, "Hayır" oyları ise yüzde 48,6'ydı.

Aradaki fark sadece 2,8...

Önümüzdeki cumhurbaşkanlığı seçiminde Meral Akşener'in alacağı oyla Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ı seçtirmek istemeyen Amerika'nın bir oyunudur bu.

Adı da bilinçli bir şekilde seçilmiştir.

"İyi"nin karşıtı "kötü"dür.

"Ampul"ün karşıtı "güneş"tir.

Amerika'nın, sahada hesaplarını bozan Türkiye'yi ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ı cezalandırma projesinin adıdır, İyi Parti!

FETÖ'ye yaptırdıkları darbe girişiminde başarılı olamayan Amerika, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ı bu kez "demokratik" bir şekilde devirmek istiyor. Sayın Recep Tayyip Erdoğan karşıtları da bu oyunu iyi görmelidir.

Ve şu sözleri unutmayın:

"Amerika, şimdiye kadar yatığı tüm darbeleri, darbe yaptıkları ülkenin insanlarına yaptırmıştır."

Çelik'in şarkı sözleriyle bitirelim bu yazıyı:

"Gitsem gidemem, kalsam kalamam,

Sevsem sevemem, şaştım bu işe...

Hayır mı, şer mi bilmem ama,

Ateşteyim ben ateşte..."

Demirci, Özbakır'ı deşifre etti...

Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Genel Başkanı Ahmet Demirci'nin, AK Parti Zonguldak Milletvekili Hüseyin Özbakır hakkında söylediği sözler, kamuoyunda şok etkisi yarattı.

Zonguldak Milletvekili Hüseyin Özbakır, kendisine, "Sayın Vekilim, eğer TTK kapanırsa, ne sendikacı olarak bizi Zonguldak'a sokarlar, ne de siyasetçi olarak sizi Zonguldak'a sokarlar" diyen GMİS Genel Başkanı Ahmet Demirci'ye, "Bana bir şey olmaz" diyor.

"Bizi Sayın Cumhurbaşkanımız ile görüştürün, siz kendisine yakın bir isim olarak milletvekili seçildiniz" diyen Genel Başkan Ahmet Demirci'ye, "Ben görüşemiyorum ki, sizi görüştürsem" diyor, Milletvekili Özbakır.

Ve Hüseyin Özbakır, bu sözleri yalanlama ihtiyacı bile hissetmiyor.

Bizde, Hüseyin Özbakır'ın daha önce bu ve buna benzer yaptığı konuşmalarla ilgili notlar var. Zamanı gelince, taraftar konuştukça, sizlerle paylaşacağız.

Zeki Tosun mu çok zeki?

AK Parti Zonguldak İl Başkanı Zeki Tosun, TTK'nın özelleştirilmeyeceğini, kapatılmayacağını söylemiş.

Koca bir şehrin; hükümetin hareketlerinden, çıkartılmaya çalışılan torba yasadan anladığıyla Zeki Tosun'un anladığı nasıl farklı oluyor?

Zeki Tosun mu çok zeki?

Bu halk mı salak?

Hadi "basın uyduruyor" diyelim.

Sendikacılar da, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'ndan geçen yasayı yanlış mı anladılar? Hadi onlar da yanlış anladı...

Sivil toplum kuruluşlarının yöneticileri ayakta...

Zonguldak ayakta...

Bak Zeki Tosun!

Bu işler devlet kurumlarına doğrudan teminle, ihale yoluyla mobilya satmaya benzemez! Senin tuzun kuru tabi!

"TTK'nın zararını azaltacağız, hukuki yükümlülükten kurtaracağız" diye rödevansı iptal edip, sahaların ruhsatlarını özel sektöre vererek, TTK'nın müessese müessese özelleştirilmesinin yolunu açarak, Zonguldak insanının kaderini özel sektörün vicdanına bırakamazsınız.