Trafik Haftası nedeniyle düzenlenen bir panelden ilginç notlar geldi.


Zonguldak Emniyet Müdürü Atilla Çınar, yapılan çalışmaların diğer illere örnek olduğunu belirtmiş ve bu çalışmaların Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından takdire şayan bulunduğunu anlatmış.


Atilla Çınar, "Kozlu Sahil Yolu´nda ve yol üzerinde bulunan benzinlikler mevkiinde yaralamalı ve ölümlü kazalar meydana gelmekte, bu kazaların önlenmesi için buraların düzenlenmesi gerekmektedir. Bununla ilgili Karayolları 15. Bölge Müdürlüğü ile yazışmalarımız sonucunda düzenleme çalışmalarına başlanılmış ise de çalışmalar yarım kalmıştır" demiş.


Müdür Bey haklı. Burada mutlaka bir düzenleme yapılmalı.


Ama asıl düzenleme yapılması gereken yer İkinci Makas değil mi?


Orada kaç kez kaza oldu.


İkinci Makas´ta araçların üzerlerinden demir çalınıyor, dereye atılıyor.


Panelvan araçların bagajlarından, üstü açık araçların kasalarından açılıp neler neler çalınıyor.


Benzinliklerin oraya neden öncelik veriliyor. Polisevi orada olduğu için mi?


Polisevi´nden Zonguldak´a dönmek için Kozlu´ya kadar gidilmesi gerekiyor.


Bu nedenle benzinliklerin çaprazına bir çalışma yapılıyor. Polisevi&[#]8217;nin trafik sorununun çözülmesi için.


Kozlu yoluna da katkısı olur belki.


Ama öncelik İkinci Makas olmalı.


Öncelik Şehir Merkezi olmalı.


Kadırga Yokuşu olmalı.


Atilla Çınar; "Kırmızı ışık ihlallerinin fotoğrafla tespiti için ilimizde bulunan önemli kavşaklarda teknik altyapı ve cihaz yerleştirilmesi, MOBESE sistemi çerçevesinde İl Özel İdaremiz&[#]8217;ce sağlanmalıdır" demiş.


İşte bu konu çok önemli.


Muzaffer Kalaycıoğlu´nun İl Genel Meclisi Başkanı olduğu dönemde de gündeme gelmişti bu konu. Sonra Kalaycıoğlu ve bir dolu insan gözaltına alındı, üç gün nezarette kaldı. Şu MOBESE sorununu çözmek lazım.


Gerçekten&[#]8230;



BEDAŞ yanıt verdi


Karaelmas Elektrik Dağıtım A.Ş. Ankara´ya bağlandı, adı Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş. oldu. Sonra özelleştirildi. Sabancı Grubu aldı.


Şikayetler oldu.


Özellikle sokak aydınlatmaları konusunda sık sık telefonlar geliyordu.


Sorunu bu köşede kamuoyuyla paylaştık.


Muhtarlar Derneği Başkanı Şerafettin Nas´ın sesine kulak verdik.


Haber ve yorumlarımız kamuoyunda büyük yankı uyandırdı.


Ancak BEDAŞ susuyordu.


Sebebi öğrendik.


BEDAŞ Ankara´ya bağlanıp özelleştirildikten sonra Zonguldak İşletme Müdürü Selman Nair´in açıklama yetkisi elinden alınmış.


BEDAŞ Genel Müdürlüğü konuyla ilgilenmiş, gerekli incelemeyi yaptıktan sonra açıklama yapmayı uygun görmüş.


Eleştirilere yer verdiğimiz kadar, açıklamalara da yer vereceğiz.


Bizim derdimiz üzüm yemek.


Bağcıyı dövmek değil.


Önemli olan sorunun çözülmesi, muhtarların dinlenmesi ve sokak aydınlatmalarının düzenlenmesi.


BEDAŞ´a duyarlılığından ötürü teşekkür ediyoruz.