Demirler, Filyos Belediye Başkanı Ömer Ünal'dan sonra şimdi de Çatalağzı Belediye Başkanı Adnan Akgün'ü hedef tahtasına koydu.
Adnan Akgün, Çatalağzı'na termik santral yapılmasına karşı çıkıyor.
"Yeter artık" diyor.
Demirler ise, kendilerine engel olarak gördükleri Adnan Akgün'e, ellerindeki medya gücünü kullanarak saldırıyorlar.
Filyos'ta imar-ifraz konusunda polemik yaşadıkları Belediye Başkanı Ömer Ünal'a, futbol sahası verip uzlaşan Demirler, Çatalağzı'nda Adnan Akgün'e ne verecekler, merak ediyoruz!
Ancak bir bürokrat sağda-solda, "Santral bacaları başkanın bir tarafına girer" diye konuşuyor. Gerçekten o başkanın bir tarafına baca girerse, sorumlusu kim olacak?
Filyos'ta İsmail Recai Şanlı'nın aile mevhumuna ve özel hayatına yönelik yazılar yazıldı. "Dur" diyen oldu mu?
Bu tür yayınları Demirler yapınca "doğru", başkası yapınca "yanlış" mı oluyor?
Kimi, kime şikayet edeceğiz?
Yine olay, gelip Karakuşi Kadı'ya dayanıyor, değil mi?
Mobilya yorgunu!
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, "metal yorgunluğu" gerekçesiyle; belde, ilçe ve il başkanlarını görevden aldı, alıyor,
Belediye başkanları da patır patır istifa ediyor.
Sayın Cumhurbaşkanımız, Zonguldak'a da el atsa!
Milletvekilinden biri, danışman yorgunu!
Diğeri, jeneratör yorgunu!
Öbür milletvekili, milletvekili yorgunu!
İl başkanı, mobilya yorgunu!
Yönetim kurulu, demir ve kömür yorgunu!
Zonguldak ise, siyaset yorgunu!
Bu arada, AK Parti Zonguldak İl Başkanı Zeki Tosun'la ilgili çok önemli bilgiler geliyor bize.
Tüm hayallerini yeniden il başkanı olmaya bağlayan Zeki Tosun için AK Parti Genel Merkezi'nde kulis faaliyetleri başladı.
İyi bir isim bulunursa, Tosun'un kellesi gidecek.
Kozlu'daki doğrudan temin işi Genel Merkeze ulaştı.
Usulsüzlüğün "bağış" yoluyla kapatıldığı da...
Haydi hayırlısı...
Sorumluluk Sayın Ahmet Çınar'da...
GMİS Genel Başkanı Ahmet Demirci ile AK Parti Zonguldak Milletvekili Hüseyin Özbakır arasında geçtiği iddia edilen görüşme şöyleydi:
Ahmet Demirci: "Sayın Vekilim, eğer TTK kapanırsa, ne sendikacı olarak bizi Zonguldak'a sokarlar, ne de siyasetçi olarak sizi Zonguldak'a sokarlar."
Hüseyin Özbakır: "Bana bir şey olmaz!"
Ahmet Demirci: "Bizi Sayın Cumhurbaşkanımız ile görüştürün, siz kendisine yakın bir isim olarak milletvekili seçildiniz."
Hüseyin Özbakır: "Ben görüşemiyorum ki, sizi görüştürsem!"
Hüseyin Özbakır, bu sözleri inkar etti.
Pusula'nın internet sitesinde bir anket yapıldı.
Ankete katılan bin 500 kişinin, bin 301'i, yani yüzde 87'si, GMİS Genel Başkanı Ahmet Demirci'nin doğru söylediğine, 199'u, yani yüzde 13'ü Milletvekili Hüseyin Özbakır'ın doğru söylediğine inanıyor.
Milletvekilinin kamuoyundaki durumu böyle...
Bir bürokrat da sağda-solda, "Santral bacaları başkanın bir tarafına girer" diye konuşunca, bu halk kime inanıp, kime güvenecek?
Zonguldak Valisi Sayın Ahmet Çınar'ın, deneyim ve tecrübesiyle bu sorunun üstesinden gelmesi gerekiyor.
Siyasetçilerin bu işi çözemeyeceğini görüyoruz.
Bazı bürokratların da ateşe benzin döktüklerini görüyoruz.
Sorumluluk size düşüyor Sayın Valim...