Türkiye Taşkömürü Kurumu'nun (TTK) parça parça satışının önünü açan kanun maddesinin torba yasanın içine konulmasından sonra bazı gazeteciler, sendikayı ve sendikacıları suçlamaya başladı.

Sendikanın sorumluluğu-sorumsuzluğu inkar edilemez.

Ancak, iktidar partisi milletvekillerine tek laf edilmezken, sadece sendikaya laf söylemek, şaşkın ördek gibi suya kıçtan dalmaktan başka bir anlama gelmez.

İktidar milletvekillerinin konuya ilişkin bir açıklamasını duydunuz mu?

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda görev alan AK Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu, her konuyu sosyal medya hesabından paylaştı. TTK'nın özelleştirilmesinin yolunu açan torba yasanın içine konulması konusunda neden sessiz kaldı?

Büyük umutları hayal kırıklığına dönüştüren AK Parti Zonguldak Milletvekili Hüseyin Özbakır, özel maden şirketi sahiplerine özel ziyaretler yapıp, bunu da Zonguldak halkının gözüne sokmaktan çekindi mi?

Özcan Ulupınar, bu konuda daha önce iyi bir performans gösterdi, ama yukarılardan "uyarı" yedi.

Şimdi iktidar milletvekilleri dururken, bu konuda sendikaya suçlamak ahlaki değildir.

TTK'nın satışının önünü açan kanunu onaylayan iktidardır.

Özel kömür işletmecileri de iktidarın torbasındadır.

Burada iktidar milletvekillerine düşen sorumluluk, TTK'ya bir alternatif yaratmaktır.

Ama onların derdi bu değildir.

Yöresel tatlar rezilliği...

"Yöresel Tatlar Fuarı" diye bir şey açılmış.

Zonguldak Kömürspor'umuzun adı da kullanılarak...

Bildiğin pazaryeri, ne fuarı!

Gıda maddeleri açıkta satılıyor.

Kirin, pasın içinde...

Vatandaş attı fotoğrafları...

Arkadaşlarımız gitti, baktı...

Haberi internete atınca, biri aradı. Galiba fuarla ilgili biri...

Beyefendi, "Pazaryeri de böyle, orayı da çekip yazın" diyor.

Zaten şehrin en büyük sorunu bu değil mi?

Kimse görevini yapmıyor. Görevini yapmayan, başkasına akıl veriyor!

Oysa, "Arkadaşım kusura bakma! Yaptık bir eşeklik! Ben esnaf arkadaşları uyarıyorum. Hijyen kurallarına daha çok dikkat edeceğiz" demesi gerekirken!

Zonguldak Belediyesi Zabıta Müdürü Murat Yanık'a buradan sesleniyorum.

Halk sağlığını tehdit eden bu fuarı iyice denetleyin.

Elbette pazaryerini de!

Ama Zonguldak Kömürspor'umuzun adını kullanıp, kendilerine de rant yaratan bu insanların, toplum sağlığını tehlikeye atmalarına izin vermeyin.

Biz takipçisi olacağız, siz de olun...

Günün fıkrası: Nereye yaptıysan söyle!

Temel, bir gün Dursun'un evine misafirliğe gitmiş. Yatma zamanı geldiğinde Dursun demiş ki:

"Bak Temel, evde bir tane tuvalet var. Eğer ihtiyacın varsa, şimdi yap. Çünkü bütün gece boyunca yapamazsın. Tuvalete geçmek için yattığın odadan bizim odaya geçmen gerekli. Beni ve Fadime'yi rahatsız edemezsin."

Temel, şöyle bir düşünmüş, ihtiyacının olmadığına karar vermiş. Herkes yatmış. Fakat Temel'in bağırsak faaliyetleri, onu son derece rahatsız etmeye başlamış. Ne yapsın.

Tuvalete gidemez. Odanın penceresini açmış, bakmış ikinci kat. O sırada pencerenin pervazında duran saksıyı görmüş.

Almış onu içeriye, çiçeği toprağıyla beraber çıkarmış ve büyük tuvaletini yaparak saksıyı toprağıyla ve çiçeğiyle beraber yerine koymuş.

Ve tekrar rahat bir şekilde uyumuş. Ertesi sabah herkes uyanmış ve vedalaşmışlar. Aradan 3 ay geçmiş ve Temel, Dursun'dan bir mektup almış.

"Ula Temel, nereye yaptıysan söyle, üç ev değiştirdik, hala koku çıkmadı."

(Zonguldak'ta böyle... İktidarlar değişiyor, bürokratlar değişiyor, hiçbir şey değişmiyor. Çünkü saksı da burada, içine pisleyenler de...)