Zonguldaklı her şeye bedel ödeyerek sahip oluyor ya.
Sürekli yazıyoruz.
Şehir Stadımızın kapalı tribünleri çökmek üzere.
Bakana gösterdiler, milletvekillerine gösterdiler, valiye gösterdiler.
Ama halen somut bir gelişme yok.
Neyi bekliyorsunuz beyler?
O kadar zor mu bu iş?
Bu işe Bakanlık bütçe ayırmasa bile İl Özel İdaresi var, yerel yönetimler var, işadamlarımız var.
Bu iş o kadar kolay çözülür ki.
Ama kimse elini taşın altına koymuyor.
Çünkü onlara bir şey olmuyor.
Ölen biz oluyoruz.
Bir de galeri işi çıktı şimdi
Bizim gazetedeki arkadaşlar bir garip.
Her gün yeni bir sorun çıkartıyorlar kenti yönetenlere.
Daha otopark sorununu çözememiş, kaldırımları işgalden kurtaramamış kent yönetimine &8220;Galerileri şehir dışına çıkartın&8221; dile akıl veriyorlar.
Yasa, yönetmelik varmış.
Belli nüfusun üstündeki yerleşim birimlerinde oto galerileri şehir dışına çıkacakmış.
Yani kardeşim sen köprüsü otopark olarak kullanılan, kaldırımları işgal edilen, kazılan yolları kapatılmayan bir şehirde yaşıyorsun, galerileri dışarı çıkartın diyorsun.
Pusulacılar; fazla ileri gidiyorsunuz.
Siz bir süre sonra mobilyacıları da, kaportacıları da, genelevi de şehir dışına çıkartmak istersiniz.
Hatta Acılık&8217;ı Üzülmez&8217;e taşıyalım diye manşet çekersiniz.
Kendinize gelin.
Kenti yönetenler bu halinizden çok rahatsızlar.
Haberiniz olsun.
Güzel şeyler de yazabiliriz&8230;
Doğa uyanıyor.
Meyve ağaçları çiçeğe durdu.
Siz bakmayın kent merkezinin sisler altında olduğuna.
Tünelin öbür yanında hava günlük güneşlik.
Toprak ana uyanıyor.
Zılbıtlar fışkırıyor dağlarda.
Dereler halen coşkuyla akıyor.
Koşuyorlar sanki ırmaklara, çaylara.
Bereket saçıyorlar koyunlarından aktıkları ovalara.
Çocukların neşesi bile bir başka oluyor bu mevsim.
Sığmıyorlar ele avuca.
Bunlar da bir tespit.
Yazılabilecek şeyler.
Bunları yazarsak hiçbir sorun yok.
Ne Vali alınıyor, ne Belediye Başkanı.
Okumuyorlar bile böyle yazıları.
Ama eleştirince kızıyorlar.
Sağda-solda konuşuyorlar.
Zonguldak&8217;ın meşhur bir sözü vardır. İşte gitmeden maaş alan TTK işçileri için söylenir: &8220;Yat gölgede, maaş bölgede.&8221;
Ama bu tarz bize göre değil.
Günün Sözü:
Bir kötü taş bir altın kâseyi kırarsa; ne taşın kıymeti artar, ne de altının kıymeti eksilir.
Sadi Şirazi