Sevgili okurlar.
Her bayram öncesinde sizlere &[#]8216;Hayırlı bayramlar&[#]8217; diyorduk.
Bugünlere kavuştuğumuz için şükrediyoruz.
Çoluk çocuğumuzla, eşimiz dostumuzla ve elbette mesai arkadaşlarımızla birlikte sağlık mutluluk için yine bir bayrama kavuştuğumuz için mutluyuz.
Bu bayramın bizlere hayırlar getirmesini temenni ediyoruz.
Bayramın hemen ardından referandum var.
Herke sandığa gidecek, hür iradesiyle oyunu kullanacak.
Referandumla ilgili iki anket yaptık.
Sonuçları gördük, dileyen dostlarımızla paylaştık.
Siyasi mesaj gibi algılamayın ama sonuç için şimdiden hayırlı olsun demek gerekiyor.
Herkes çalıştı, çabaladı.
Karşılığını sandıkta alacak.
Hepinize hayırlı bayramlar diliyoruz.
Birol Ağabey&[#]8217;i de kaybettik..
Meslek büyüklerimiz birer birer ayrılıyor aramızdan.
Şevket Salcı Ağabeyimizin ardından Birol Karadeniz Ağabeyimiz de ayrıldı aramızdan.
Şevket Ağabey&[#]8217;le de Birol Ağabey&[#]8217;le de çalışma fırsatım oldu.
Ereğli Önder&[#]8217;in kuruluşu için Ereğli&[#]8217;ye gittiğimde Birol Karadeniz, Ereğli Belediyesi Basın Halkla İlişkiler Müdürüydü.
İlkin öyle tanıştıydım. Belediye Başkanı da Ruhi Cöbekoğlu idi.
Sonra İrfan Erdem&[#]8217;in sahibi olduğu Doğuş Gazetesi&[#]8217;nin Zonguldak temsilciliğini üstlenmişti.
Tabloit boy çıkıyordu Doğuş.
Bol sayfalıydı.
Birol Ağabey benim haberlerimi sayfalara serpiştiriyor, Zonguldak haberleri gazetede kayboluyordu.
Sonra biz çözüm bulduyduk.
Zonguldak haberlerini tek bir sayfada topladık.
Manşetini de, diğer haberlerini de ben belirliyordum.
Aramızda sorun olmuyordu.
Birol Ağabey&[#]8217;in hiçbir kötülüğünü görmedim.
Hepimizin üzerinde emeği vardır.
Allah rahmet eylesin, ruhu şad olsun.
Kızılay&[#]8217;a mutlaka kan verin..
Bir süredir Kızılay Başkanı Nihat Aygün&[#]8217;le ilgili yazı ve yorumlarımız oldu.
Bu haber ve yorumlar Kızılay Genel Başkanı Tekin Küçükali&[#]8217;ye kadar ulaşmış.
Genel Başkan Nihat Aygün&[#]8217;ü aramış, hayır propagandasıyla ilgili de diyeceğini demiş.
Kızılay&[#]8217;da büyük sıkıntı çıktı.
Basın toplantısı düzenlediler.
Mübarek bayrama mutlu girelim diye bir şey demiyorum.
Bayramda sonra aynı konuları yeniden gündeme getireceğim.
Yalnız beni üzen konu, Kızılay&[#]8217;la ilgili haber ve yorumlarım nedeniyle kan bağışının azalması.
Böyle bir şey olamaz.
Nihat Aygün var diye Kızılay&[#]8217;a kan vermemek olur mu?
Bayramdan sonra Kızılay&[#]8217;a gidip ben de kan vereceğim.
Ve bayramdan sonra çok daha yeni bilgilerle döneceğim.