Dün yağmur vardı.
Günler öncesinden yağmur konusunda uyardık.
Uzman görüşlerine dayanarak sel olabilir dedik.
Ama biz boşuna yazıyoruz.
Vatandaş boşuna sızlanıyor.
Caddeler sular altında kaldı.
Kadırga&[#]8217;dan aşağı akan sel caddeye indi doldurdu her yeri.
Kentin diğer noktalarından gelen yağmur sularıyla caddeler coştu.
Yazınca; &[#]8220;Sizinde bilmediğiniz konu yok&[#]8221; diyorlar.
Yazmayınca her şey iyi!
Oysa biz görmek zorundayız.
Uzman falan değiliz.
Ama göremeyecek kadar da kör değiliz.
Ama yerel yönetimler kör ise bilemem.
Yerel yönetimlerin alt birimleri körse bilemem.
Bir ara vatandaşın teki; &[#]8220;Bunların aklıyla yaptığını ben kıçımla yaparım&[#]8221; demişti.
Dedik ki;
&[#]8220;Hop o kadar da değil&[#]8221;
Ama görüyoruz ki adam haklı.
Zonguldak sular altında.
Hadi bunu anladık.
Altyapı sorunu, üst yapı sorunu, yeteriz önlemler ve kaliye almama.
Zonguldak Belediyesi&[#]8217;nin başkanı İsmail Eşref çağıracak ilgili daire müdürlerini.
Diyecek ki;
&[#]8220;Arkadaş gözümün içine bak&[#]8221;
Sonra devam edecek;
&[#]8220;Hani sosyal demokrat arkadaşlık bir yere kadar. Neden kapalı bu mazgal?&[#]8221;
Durmayacak Eşref;
&[#]8220;Anlat&[#]8221; diyecek.
Eminim ki bir sürü mazeret dinleyecek.
Ama o mazeretlerin başı hiçbir zaman İsmail Bey olmayacak.
Zonguldak Belediyesi&[#]8217;nin meclis üyeleri.
Halka hesap verin.
Mazgallarla baş edemeyecekseniz neyle baş edeceksiniz?
Zonguldak Belediyesi müdür, amir kaynıyor.
Önüne gelen garip temizlik işçisine sallıyor.
Böyle bir anlayış olabilir mi?
Oluyor işte!
Ya Kozlu Sahil Yolu&[#]8217;na ne diyeceğiz.
Yol tamamen nehre döndü.
Sular uzun süre gitmedi.
Oysa hemen yanında deniz var.
Yol yeni yapıldı.
Yapan karayolları.
Peki nerede mazgallar.
Buradaki su neden gitmiyor.
İşte burada yetkililer devreye girecek.
İktidar partisinin seçilmişleri devreye girecekler.
Çağıracaklar görevlileri.
Hep birlikte yola gidecekler.
Yolu o halde teslim alan yetkilileri dizecekler.
&[#]8220;Nerde arkadaşım buranın su tahliyesi&[#]8221;
Yok!
&[#]8220;Nasıl imza attın sen bunun altına?&[#]8221;
Soracaklar.
Ama boşuna konuşuyoruz.
Ak Parti&[#]8217;nin siyasiler mi soracaklar bu hesabı?
Onların daha önemli işleri var.
Bireysel işler!
CHP&[#]8217;nin siyasileri mi?
Hani nerede?
Güldürmeyin beni.
Gülünecek bir şey varsa hep birlikte gülelim.
Sorun yokmuş gibi davrana davrana bir alem oldunuz.
Sorun çok.
Görmek istemiyorsanız, yazılmasından rahatsız oluyorsanız yine keyfiniz bilir!
--
Pısırık siyasetçiler!
Bizim siyasetçiler Zonguldak&[#]8217;ta aslan kesiliyor.
Ankara&[#]8217;da kuzu.
Çözüm üretmekten çok sorun yaratan bir izlenim uyandırıyorlar.
Üstelik eleştiriye hiç gelemiyorlar.
Çünkü böyle kandırmışlar memleketi.
Ülkede referandum tantanalarının yapıldığı bir dönemde çıkıp böyle ciddi işlere kafa yormak onların işi değil.
Onlar daha büyük işlerin adamları!
Musalla taşı!
Dün Ereğli&[#]8217;de Birol Karadeniz&[#]8217;in cenazesindeydik.
Son yolculuğuna uğurladık.
&[#]8216;Biz gazeteciler nasıl ölür acaba?&[#]8217; diye düşünmeden edemiyor insan.
Valla Allah kimseye çektirmesin.
Birol ağabeyin cenazesindeyken kendi cenazem geldi aklıma.
Sıradan bir ölüm değil bizimkisi.
O kadar işle, o kadar kişiyle uğraş sonra gel uzan musalla taşına boylu boyunca.
Helallik istesinler senin için.
Galiba her şeyden önemlisi samimi olmaz.
Allah kimseyi samimiyetten ayırmasın.
Galiba insan görmek istiyor tüm dost ve düşmanlarını son vedasında.