Hayırsever bir hazır betoncu, hayır kurumlarından birine bağış çeki vermiş. Çek bir bankadan tahsil edilmiş. Ama başkan tarafından değil, doktor tarafından.
Çekin tahsil edildiği banka belli.
Tahsil eden doktor da belli.
Belli olmayan tek şey tahsil edilen paranın nerede kullanıldığı.
Çünkü çekin giriş kaydı var, çıkış kaydı yok.
Hayır kurumlarının başına güvenilir insanlar konulmalı.
Haklarında hiçbir şaibe olmamalı.
Hayırseverlerin içine kurt düşmemeli.
Kızılay Başkanına suç duyurusu
Zonguldak Kızılay Başkanı Nihat Aygün hakkında görevi kötüye kullandığı iddiasıyla suç duyurusunda bulunulmuş.
Konuyla ilgili olarak yargı sürecini takip edeceğiz.
Ancak Zonguldak Kızılay Başkanı Nihat Aygün hakkında telefonlarımız susmuyor. Zaten gazetemizin internet sitesine gelen yorumlar kamuoyunun bu konuya olan sıcak ilgisini net bir şekilde gösteriyor.
Bu şikayetlerin en önemlisi de Nihat Aygün&[#]8217;ün MHP&[#]8217;li kimliğiyle siyaset yapması.
12 Eylül&[#]8217;de yapılacak referandumla ilgili &[#]8216;Hayır&[#]8217; kampanyası yapan Nihat Aygün&[#]8217;ün gerekçe olarak da &[#]8220;Genel Merkezimizin bu yönde talimatı var&[#]8221; demesi.
Paki hangi genel merkez &[#]8216;Hayır&[#]8217; diyor.
Kızılay Genel Merkezi mi, MHP Genel Merkezi mi?
Bu tip hayır kurumlarının başında siyasi kimlikli birinin oturmasının sakıncalarını görüyorsunuz değil mi?
Kızılay Genel Merkezi&[#]8217;nin duruma müdahale etmesini bekliyoruz.
Gerçekten Kızılay Genel Merkezi referandumda Hayır kampanyasına destek veriyor olabilir mi?
32 bin liranın 7&[#]8217;sini yedi..
Zonguldak&[#]8217;ın yakından tanıdığı isimlerden biri, zorda kalan arkadaşı için toplanan 32 bin liranın 7 bin lirasını yemiş.
7 bin lirayı yiyen kişinin arkadaşları şaşkın.
Diyorlar ki: &[#]8220;Biz bu hırsız arkadaşımızın 25 bin lirayı yiyeceğini tahmin ediyorduk. Ama 7 bin lirasını yedi. Bu da iyi bir gelişme. Eskiden daha çok yiyordu.&[#]8221;
Bu kişi hakkında gelen bilgileri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.
Bir de Kilimli&[#]8217;den aldığı yardımlarla ev yaptırma meselesi var.w
Oraya da geleceğiz.
MHP neden çalışmıyor?
MHP Zonguldak İl Başkanı Mustafa Korkutan&[#]8217;ın referandumda çalışıyormuş gibi görünüp Kızılay&[#]8217;da akşama kadar oturması tartışmalara neden oluyor.
Ama sadece Zonguldak İl Başkanı değil ki yatan.
Devrek&[#]8217;e göreve yeni atanan MHP İlçe Başkanı Adem Külcü&[#]8217;de yatıyor.
Balık baştan kokar diye boşuna dememişler.
MHP Genel Merkez&[#]8217;i umarım bu arkadaşların kulağını çeker.