Zonguldak Belediye Başkanı Dr. Ömer Selim Alan, Zonguldak’ın gözbebeği olan Fener Projesi’nin ihalesinin yapıldığını açıklamıştı.
Başkan Alan açıklamasında şu ifadelere yer verdi: "Fener rekreasyon ihalesini şuanda gerçekleştirdik. İnşallah Fener’i A’dan Z’ye altyapısından üst yapısına yaparak vatandaşların hizmetine sunacağız” dedi. Fener Semtinde yıllardır atıl halde bulunan çay bahçesini Zonguldak Belediyesi’nin işletmesi kaidesiyle hizmete açılacak.
Muhabir: Öznur Güneş



