Çaycuma&8217;da meydana gelen köprü faciasının ardından başka facialar yaşanmaması için farklı çağrılar yapılıyor.


Fevkani Köprüsü bunlardan biriydi.


Ancak Kent&8217;te başka noktalarda da riskler olduğunu görüyoruz.


İşte onlardan biri


Fen Lisesi&8217;nin öğrenci yurdu yaklaşık bir yıldır gündemde.


İl Afet Acil Durum Müdürlüğü olaya bir yıl önce el atmış.


Konu, Milli Eğitim ile Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü&8217;ne aktarılmış.


Kamu malı olduğu için Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü&8217;nü ilgilendiriyor.


Bundan sonra yaşanabilecek her şeyin günahı da sevabı da onlarda.


Yurtta 170 öğrenci kalıyor.


Her biri farklı memleketlerden gelmiş çok başarılı öğrenciler.


Tüm kurumların sorunlu olduğunu kabul ettiği ancak; &8220;Bir şey olmaz&8221; dediği yurtta kalan öğrencileri ve görevlileri dinlemek lazım.


Çocuklar gece sessizliğinde gelen çatırdama seslerinden bahsediyor.


Çalışanlar da endişeli.


Yurtta, sürekli borular patlıyor ve su sızmaları hat safhada.


Okul Aile Birliği üyeleri borularda sık sık meydana gelen bu durumun binadaki oturma ve çatlamalardan kaynaklandığını ileri sürüyor.


Daha önce hazırlanan raporlarda özellikle binanın taşıyıcı kolonlarındaki çatlak ve zorlamalar açık şekilde ifade edilmiş.


O bölgedeki zeminde meydana gelen oturma ve çökmeler zaten uzmanların raporlarıyla gündemde.


Sonuç olarak bu durumu herkes biliyor.


İlgili tüm kurumlar biliyor.


170 öğrenci bu şartlarda o yurtta konaklıyor.


Yeni Adım&8217;dan Gamze Sarıoğlu daha önce olayı gündeme getirmişti.


Mili Eğitim yetkilileri ise önemli bir şey olmadığını söylemişler.


Ama bunlar tatmin edici gelmiyor.


Orada barınan çocukların kalacak başka yerleri yok.


Burada iş Vali Erol Ayyıldız&8217;a kalıyor.


Sayın Vali bu konu tam olarak nedir?


Çaycuma&8217;da yaşanan facianın ardından gösterdiğiniz ilgiyi Fen Lisesi&8217;nin yurdundan bir facia yaşanmadan önce göstermenizi bekliyoruz?


Endişe içinde o binada uykuya dalan öğrenciler ve uzak memleketlerdeki aileleri, sorun varsa da, yoksa da çok net ve resmi bir açıklama bekliyor.


Tehlike varsa neden o bina boşaltılmıyor?


Yoksa gece yarılarında duyulan o sesler neyin nesi?



Vah CHP&8217;nin haline!


CHP İl Kongresi yaklaşırken pazarlıklar, kumpaslar, yoklamalar da artmış durumda.


İl Başkanlığı&8217;na adı geçen isimlerden biri de İdris Şahin.


Şahin daha önce de aday oldu ancak kaybetmişti.


İşin ilginç olan yanı &8216;Her şey CHP için&8217; diyerek kendilerini pazarlama peşinde olan pek çok partilinin kongre döneminden kongre dönemine ortaya çıkan Şahin&8217;in kurtarıcı olarak göstermeye çalışmaları.


CHP, başına getirmek için Zonguldak Belediyesi Meclis Üyesi olan İdris Şahin&8217;e kadar başka adam bulamıyorsa vah hallerine!


CHP, kongreden kongreye ortaya çıkan Şahin&8217;i İl Başkanlığı&8217;na oturtacaksa vah CHP&8217;nin haline!



Korkutan kimi işaret edecek?



MHP İl Başkanı Mustafa Korkutan&8217;ın yeniden aday olmayacağını açıklamasının ardından kim İl Başkanı olacak?


Kim olmalı?


Kim olursa siyaset adına iyi olur?


Kim olursa kent adına iyi olur?


Kim olursa MHP adına iyi olur?


Kim olursa entrika, tantana gürültü adına iyi olur?


Kim olursa makam sarhoşu olur?


Kim olursa daha çok çalışır?


Kim olursa partiyi daha fazla bütünleştirebilir?


Kim olursa daha fazla parçalanmasına neden olur?


MHP&8217;lileri zor bir süreç bekliyor.


Merkez İlçe Başkanı Gürkan Gülay ve eski Merkez İlçe Başkanı Hamdi Ayan gündemdeki iki isim.


Başka isimler çıkabilir veya çıkmak isteyebilir.


Gülay ve Ayan oturup bu işi baş başa konuşabilecek olgunlukta insanlar.


MHP&8217;de Ak Parti&8217;de olduğu gibi tek listeyle seçime gitmeyi istiyor.


Gözler İl Başkanlığına nokta koymaya hazırlanan ve Genel Merkez&8217;de görev alması beklenen Mustafa Korkutan ve Genel Merkez&8217;de.


Korkutan ve Genel Merkez kimi işaret edecek?



Raif Tokel&8217;den düzeltme!


CHP Merkez İlçe Başkanlığı seçimi bitti ancak tantanası bitmemiş görünüyor.


Ereğli Belediye Danışmanı, Kültür ve Turizm Eski İl Müdürü Raif Tokel, kendisinin bilgisi dışında Yaşar Avcı&8217;nın listesine yazıldığını söylemiş ve bir açıklama göndermişti.


Bunun bir isim benzerliği ve yanlış bilgilendirmeden kaynaklandığı anlaşıldı.


Tokel açıklamasını düzeltti, Avcı&8217;dan özür diledi.



Fener&8217;deki &8216;Madenci Feneri&8217;!


Kentin onca sorunu varken yazarımız ve değerli büyüğümüz Hüseyin Şeker Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi&8217;nin önündeki dev &8216;Madenci Feneri&8217;ne kafayı takmış.


Takmakta haksız sayılmaz.


Daha önce aramıştı.


Yetmedi dün orijinal madenci fenerini göndermiş.


Gönderdiği &8216;Madenci Feneri&8217; için teşekkür edip çalışma odamın en güzel yerine koyacağımı söyledim ama yemedi.


Okulun girişindeki &8216;Madenci Feneri&8217;nin renkleri ile orijinal &8216;Madenci Feneri&8217;nin renklerinin aynı olmamasından duyduğu rahatsızlığı bir kez daha paylaştı.


Bakır rengi olması gereken yerler civciv sarısına boyanmış.


Kilimlispor&8217;un renkleri sanki!


Evet, gözden kaçan bir detay ama Zonguldak&8217;ta bu tür detaylara bakan ne Kültür Müdürü var, ne Belediye Başkanı, ne Ambar Memuru!


Hüseyin Amca okul girişinde bulunan ve meydana bakan &8216;Madenci Feneri&8217;nin orijinal hale getirilmesi için kendisindeki &8216;Feneri&8217;de geçici olarak vermeye hazır.


Bu işi hallolursa belki o feneri bana hediye eder!