TTK&8217;da yanlış giden işlerle ilgili dünkü yazım üzerine panik yaşandı!


Makine İkmal Daire Başkanlığı ve Satınalma Daire Başkanlığı&8217;nda ki sözde masumlar kafa kafaya verip dayanışma içine girmiş!


Düne kadar birbirleri hakkında &8216;avantayı götürüyor&8217; şeklinde konuşanların dayanışma içine girmeye yeltenmesi çok şaşılacak bir durum değil.


Bahsettiğimiz neydi?


TTK&8217;nın Meksa&8217;ya 25 bin YTLye sattığı iş makinelerini Meksa&8217;nın nasıl el değdirmeden 100 bin YTL&8217;ye bir Konya firmasına sattığı, konu bu sütunlarda çıkınca da neden ara formüller üretildiğiyle ilgiliydi.


Bir diğer konu ise TTK&8217;nın satın aldığı ray demirlerinin istenilen şartlarda olmaması, bunun üzerine TTK çalışanları tarafından aylardır ısıtılıp tokmaklanarak kullanılabilir hale getirilmesiydi. Yine konunun bu sütunlarda yer alması üzerine sorumlu firmadan sözde işçilik istenmiş olmasıydı.


Konulardan biri de küçük kasadan yapılan alışverişlerle ilgiliydi.


Kasadan alınan parayla kadın peti alınıp alınmadığını sormuştum.


Dün bu yazılarla ilgili çok sayıda bilgicikler geldi.


Aralarında ilginç sorular da var?


Kadın petinin hangi kasadan, kimin kasasından, alındığı araştırılıyor. Kanatlı mıydı yoksa kanatsız olduğunu soracak kadar ileri gidenler de var?


Ancak lastik alımlarında neler döndüğüyle ilgili de ip uçları eldi.


Kurumun aldığı lastiklere karşın aracına kışlık yazlık lastik alanların olduğunu öğrenmek çok zor olmadı.


Küçük kasaların kontrolüyle ilgili vicdani bir sorumsuzluk olduğu kesin görünüyor.


Yeniden söylüyorum.


TTK Genel Müdürü Sayın Rıfat Dağdelenin yapabileceği bir şey yok.


Çoklarını ayakta uyutmuşlar bu zamana kadar.


Alışmışlar bir kere!


Bu yontular kılıflarına uyduruluyor.


Biline bir çok gerçek görmezden geliniyor.


Bunları görmek tanık olmak için çok uğraşmaya erek yok!


Yazılar üzerine 3.5 atılması çok normal.


Varsa karşı yanıt yazmaya kamuoyunu bilgilendirmeye hazırım.


Tüyü bitmemiş yetimin hakkıyla, usulüne uydurup, TTK&8217;yı soyanların kursaklarında kalsın!


Bir de akaryakıt meselesi var!


Vakit çok.


Onu da yazarız bir ara.



HAKAN ÖZKAN&8217;IN ADAYLIĞI


Ak Parti Zonguldak Belediye Başkanlığı için aday adayı Hakan Özkan oldu.


Sırada başka isimler var.


Eski Merkez ilçe Yönetim Kurulu Üyesi Özkan&8217;ın adaylığının açıklamasının ardından Ak Parti İl Başkanı Hamdi Uçar ve yöneticilerle birlikte bir araya gelip sohbet ettiler.


Özkan samimiydi.


Kim aday olursa onunla çalışacağını söyledi.


Gençliğine ve ufkuna güvendiğini söyledi.


Mevcut Belediye Başkanı Secaattin Gonca ile bir sorunlarının olmadığının tını çizdi.


Sorularımız zerine önemli bir konunun daha altını çizdi.


&8216;Adaylığım Belediye Başkanımız Sayın Secaattin Gonca&8217;ya karşı hareket olarak yorumlanmasın. Ben gençlerin bir şeyler yapması gerektiği düşüncesiyle ve kendime güvendiğim için aday adayı olarak çıktım&8221;.


İl Başkanı Hamdi Uçar ise Özkan&8217;ın çıkışının güzel bir örnek olduğunun altını çizdi.


Belediye Başkanı sayın Secaattin Gonca bu adaylıkları kendine karşı hareket olarak algılayabilir.


Yada çevresindekiler bu yönde gaza getirebilirler.


Böyle ederse hataya düşer.


Aday adaylarını önce kendisi gidip kucaklamalı.



TÜNEL!


Gece Kadırga rampasında Tır&8217;lar kaldı.


Peşinde belediye otobüsleri.


İçlerinde yolcular.


Mithatpaşa Tüneli konusunda yine hayıflandım.


Trafik mensupları isyanlardaydı.


Şoförler isyanlarda.


Bu sefer araçların kalmasına neden orada yapılan inşaatın kumu.


Ben her gün görüyorum.


Vali oradan geçiyor.


Belediye Başkanı oradan geçiyor.


Emniyet Müdürü oradan geçiyor.


Hem de her gün birkaç defa


Onlar görmüyor.


Şoförleri de görmüyor.


Ben haybeye mi uğraşıyorum acaba.


Asfalttaki kum yığınını beş gündür kaldırmayan mantık nasıl olacak ta Mithatpaşa Tünelini yaacak?