Ak Parti Zonguldak Milletvekili Özcan Ulupınar&[#]8217;ı yerel seçimlerde zor sınavlar bekliyor.
İki yıl Devrek Belediye Başkanlığı yapan Özcan Ulupınar, koltuğu Mustafa Semerci&[#]8217;ye bıraktı. Daha doğrusu Belediye Meclisi, Mustafa Semerci&[#]8217;yi Başkan seçti.
Peki, Özcan Ulupınar, Mustafa Semerci&[#]8217;yi aday gösterecek mi?
Bu henüz belli değil.
Kulislerde Ak Parti Devrek İlçe Başkanı Özcan Özmekik&[#]8217;in Belediye Başkanlığı´na aday olmayı düşündüğü konuşuluyor.
CHP ise pusuya yattı, Ak Parti&[#]8217;nin kararını bekliyor.
Daha doğrusu CHP, Özcan Özmekik&[#]8217;in adaylığını istiyor.
Peki Özcan Özmekik aday olursa, Mustafa Semerci ne yapar?
CHP ne yapar?
Sorular birbiri ardına diziliyor.
Özcan Ulupınar&[#]8217;ı zorlayacak bir başka yer ise Gökçebey.
Gökçebey&[#]8217;de Ak Parti&[#]8217;den CHP&[#]8217;ye geçen Zeki Kılınçarslan var.
Özcan Ulupınar&[#]8217;ın Zeki Kılınçarslan ile arası çok iyi.
Ne yapacak?
Önceki seçimde CHP&[#]8217;de de olsa Zeki Kılınçarslan&[#]8217;ın Belediye Başkanı olmasını isteyen Özcan Ulupınar, bu kez onun karşısına ciddi bir aday bulabilecek mi?
Bulduğu adaya seçimi kazandırabilecek mi?
Çaycuma&[#]8217;da sorun olmaz.
Genel Merkez, Vadi&[#]8217;nin yani Devrek, Çaycuma ve Gökçebey&[#]8217;in hesabını Özcan Ulupınar&[#]8217;dan sorar.
Bizden söylemesi&[#]8230;
Helikopter pisti çok mu zor?
Bir olaya takıldığımız zaman, takılıp kalıyoruz.
İstiyoruz ki o sorun çözülsün, bir daha sorun olarak gündeme gelmesin.
İki-üç yıldır Zonguldak şehir merkezinde helikopter pisti sorunu yaşanıyor.
Rektörlük içindeki pist çalışmıyor.
Şehir Stadyumu´nda tadilat var, inilmiyor.
Fener Sahası sentetik, Kozlu Sahası sentetik, helikopter zemine zarar veriyor.
Kozlu Sahili&[#]8217;ne inen helikoptere poşet sıkışınca ne sıkıntılar yaşanmış.
Kozlu Sahili&[#]8217;ndeki kanalizasyon arıtma tesisinin oraya bir pist olabilir deniyor.
Ama ne durumda kimsenin bildiği yok.
Kim kendini bu işle sorumlu sayıyorsa bir açıklama yapsın, öğrenelim.
İşte şimdi oldu&[#]8230;
1 Mayıs komünistlerin kutladığı bir bayramdı.
Halk arasında buna inanılırdı.
Ama dün; çalışanın inananı-inanmayanı, sağcısı-solcusu olmadığını gördük.
Çalışanın hakkını vermeyen kötüdür.
Patronun sağcı olması, solcu olması, dinci olması önemli mi?
Ben yıllarca başkalarının yanında çalıştım.
Sağcı geçinip hakkımı yiyen de oldu, solcu geçinip hakkımı yiyen de.
O yüzden çalışanların kamplara bölünmesine, emeğin sömürülmesine her zaman karşı çıktım.
Çalışan iken yaşadığım sıkıntılıları çalışanlarıma yaşatmamak için mücadele ediyorum.
Ama talepleri dile getirmek için 1 Mayıs&[#]8217;ı bekleyeme gerek yok.
1 Mayıs&[#]8217;ta bayram yapalım. 364 gün hakkımızı arayalım.
Çalışalım, kazanalım, bölüşelim&[#]8230;
Günün Sözü:
İnsanlar parlayanı karartmaktan, yükseleni yere serip toza bulamaktan hoşlanırlar.
Schiller