Kısa kısa şiirler&[#]8230;

Şair, &[#]8220;Edip&[#]8221; olarak imzalamış.

Nerede?

Sokakta&[#]8230;

Zaten şair bunları, &[#]8220;Şiir Sokakta&[#]8221; diye etiketlemiş.

Zonguldak Belediyesi 100&[#]8217;üncü Yıl Şehirlerarası Otobüs Terminali&[#]8217;ne giden yoldaki aydınlatma direklerine yazmış.

Her biri kendince bir mesaj içeriyor.

Ünlü şiir ustalarından alıntılar da var.

Evet, şiir sokakta&[#]8230;

Keşke sokakta hep şiir olsa&[#]8230;

Şiddet, kirlilik, hoyratlık olmasa&[#]8230;

Sokak, hep böylesi hoşluklarla dolsa&[#]8230;

Şiir sokakta da güzel duruyor.

Kalemine, diline sağlık &[#]8220;Edip Usta!&[#]8221;

[*] [*] [*]

Evet, şiir ustalık ister, kelimeleri dizmeye&[#]8230;

Birikim ister, o kelimeleri yazmaya&[#]8230;

Ama en çok da yürek ister.

Sımsıcak bir yürek ister.

Kapıları açık sevmeye&[#]8230;

Sevgiyi sezmeye&[#]8230;

Açık bir yürek ister.

İşte bu yürekleri taşıyanlara merhaba&[#]8230;

[*] [*] [*]

Bu hafta yazmak istemedim.

Sadece şairlere ve şiir sevenlere bir &[#]8220;merhaba&[#]8221; demek geldi içimden.

Bu tavanın tüm balıkları, size de merhaba!

Yaşam nedir ki zaten&[#]8230;

Bir sıcak &[#]8220;merhabadır&[#]8221; gerçekte&[#]8230;

O da bu selamı almasını, vermesini bilenlere&[#]8230;

Elbette.

Gerisi hava, cıva&[#]8230;

Sımsıcak &[#]8220;merhaba demeler&[#]8221; dilerim herkese&[#]8230;