Kısa kısa şiirler&[#]8230;
Şair, &[#]8220;Edip&[#]8221; olarak imzalamış.
Nerede?
Sokakta&[#]8230;
Zaten şair bunları, &[#]8220;Şiir Sokakta&[#]8221; diye etiketlemiş.
Zonguldak Belediyesi 100&[#]8217;üncü Yıl Şehirlerarası Otobüs Terminali&[#]8217;ne giden yoldaki aydınlatma direklerine yazmış.
Her biri kendince bir mesaj içeriyor.
Ünlü şiir ustalarından alıntılar da var.
Evet, şiir sokakta&[#]8230;
Keşke sokakta hep şiir olsa&[#]8230;
Şiddet, kirlilik, hoyratlık olmasa&[#]8230;
Sokak, hep böylesi hoşluklarla dolsa&[#]8230;
Şiir sokakta da güzel duruyor.
Kalemine, diline sağlık &[#]8220;Edip Usta!&[#]8221;
[*] [*] [*]
Evet, şiir ustalık ister, kelimeleri dizmeye&[#]8230;
Birikim ister, o kelimeleri yazmaya&[#]8230;
Ama en çok da yürek ister.
Sımsıcak bir yürek ister.
Kapıları açık sevmeye&[#]8230;
Sevgiyi sezmeye&[#]8230;
Açık bir yürek ister.
İşte bu yürekleri taşıyanlara merhaba&[#]8230;
[*] [*] [*]
Bu hafta yazmak istemedim.
Sadece şairlere ve şiir sevenlere bir &[#]8220;merhaba&[#]8221; demek geldi içimden.
Bu tavanın tüm balıkları, size de merhaba!
Yaşam nedir ki zaten&[#]8230;
Bir sıcak &[#]8220;merhabadır&[#]8221; gerçekte&[#]8230;
O da bu selamı almasını, vermesini bilenlere&[#]8230;
Elbette.
Gerisi hava, cıva&[#]8230;
Sımsıcak &[#]8220;merhaba demeler&[#]8221; dilerim herkese&[#]8230;