Zonguldak'ın Çaycuma İlçesi Perşembe Beldesi Şehler Köyü Sosyal Tesisleri açılış programı ve Halk Eğitimi Merkezi yıl sonu sergi etkinlikleri gerçekleştirildi.
Açılışa; Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, AK Parti Zonguldak Milletvekili Ahmet Çolakoğlu, Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya, Çaycuma Belediye Başkan Yardımcısı Mürsel Çoban, Perşembe Belediye Başkanı Turhan Okumuş, Karapınar Belediye Başkanı Necdet Dernek, Nebioğlu Belediye Başkanı Ali Özdal, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayhan Alagöz ve şube müdürleri, İlçe Emniyet Müdürü Uğur Duman, hayırsever iş insanı Kadir Alagöz, İl Genel Meclis Üyesi Ahmet Ali Başören, daire ve okul müdürleri, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar, köy sakinleri katıldı.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayhan Alagöz eğitim aldığı ilkokulda güzel bir açılış yapmanın mutluluğunu yaşadığını söyledi. Alagöz: " Bir hayalin peşinden koştuk. Sayın Kaymakamımızın desteği, burada ağitim alan amcam Kadir Alagöz'nde katkıları le çok güzel bir tesis ortaya çıktı. Sayın Valimize de aramızda bulunduğu için çok teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.
Vali Osman Hacıbektaşoğlu konuşmasında eski okul alanının sosyal tesis olarak kazandırılmasında emeği geçenlere teşekkür ederek tesisi çok beğendiğini ifade etti.
Ak Parti Zonguldak Milletvekili Ahmet Çolakoğlu ise atıl olan okulların o şekilde kalmaması gerektiğini ifade ederek: "Eğitim için bir projeyi fikri ortaya çıktı. Geleceğe en büyük yatırım eğitimdir. Burada çocuklarımıza, gençlerimize, halkımıza halk eğitim merkezi aracılığıyla açacağımız kurslarda eğitim vermeği amaçlıyoruz'dedi. Protokol konuşmalarının ardından öğrencilerin ve halk oyunlarının gösterileri izlendi. Halk Eğitim Merkezi yıl sonu sergisi açılışı yapılarak el emeği ürünler görücüye çıktı.
Köy muhtarı Muhammet Çolak katılanlarla tek tek ilgilenirken muhtarlık tarafından yemek ikramı yapıldı.
Oldukça renkli geçen açılışta hizmete giren Sosyal Tesis ve el emeği ürünler beğeni topladı.













