Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya ilçede yapılan ve yapımı devam eden projeler hakkında basın mensuplarına bilgi verdi.
Sportif faaliyet ve turnuvaların devam ettiğini belirten Kaymakam Kaya, Çaycuma'da yapımı devam eden bölgenin en kapsamlı sokak hayvanları ve rehabilitasyon merkezinin son aşamaya geldiği söyledi.
Saldırgan sokak hayvanların toplanmaya başladığını açıklayan Kaymakam Kaya yaklaşık bir ay içinde merkezin tam kapasite hizmet vermeye başlayabileceğini söyledi. Kaya: “Ameliyathaneler, idari bürolar kuruldu. Köpeklerin yemeklerini de orada makineler ile üreteceğiz. Vadiye hitap edecek barınağın en kapsamlısını Çaycuma yapmakta. Burası geçici barınma merkezi değil. Hayvanların rehabilite edilecek çok kapasiteli ve profesyonel yapılan bir merkez. Köpeklerin doğal yaşam alanı da olacak. Özel idare, Kaymakamlık ve Belediye olarak imece usulü bu merkez tamamlanacak. Tamamlandığında diğer Belediyeler ile birlik kurularak hizmet verecek. Bu barınak ileride hayvanat bahçesine dönüşebilir. Orada büyük bir yatırım yapılıyor”diye konuştu.






