Sevgili Nail Güreli´yi çok severim.


O bizim ´Nail Baba´mız.


Her defasında ´gazeteci muhaliftir´ der.


Kulaklarımızda bu sözleri yankılanır.


Aynı sözü sürekli söyleyen başka bir isim ise sevgili büyüğümüz Sina Çiladır´dır.


"Gazeteci muhaliftir"


Bazen okurlarımız köşe yazılarımızda sürekli eleştirel şeyler yazmamızdan rahatsız oluyorlar.


Aslında bizim yaptığımız CHP´li dostlarımız gibi sadece eleştirmek değil.


Yanına bir de öneri koyuyoruz.


Yani bir alternatif sunuyoruz.


Amacımız bizim istediğimiz olmasın.


Tartışılsın.


Ancak ne yazık ki bütün samimiyetimle söylüyorum.


Çok az bile yazıyoruz.


Pusula´nın genel çizgisinde muhaliflik hep olacaktır.


Ancak sırf muhalif olmak için, yazılanlardan yana değiliz.


İnsan yeri gelmeli kendine de muhalefet edebilmeli!


Bunlar çok zor şeyler değil.


Bazen ne yazsak nenemin paslı iğnesi gibi batıyor muhataplarına.


Batsın!


Canlarını acıtsın!


Bir eksikliğimiz varsa aynı iğneyi kendimize de batırmaktan çekinmeyiz.


Çok mu şey istiyoruz.


Bu kadar siyasetçi boş yere çene yormasın istiyoruz.


Seçilmeden önce neler söyledilerse onları hatırlatıyoruz.


Şeffaf olsunlar istiyoruz.


Yapamıyorlarsa kabul edip çekilsinler istiyoruz.


Yani dünyanın sonu mu?


Çok mu şey istiyoruz?


Bürokratlara ve sivil toplum örgütlerinin temsilcilerine aldıkları maaşların devlet garantilerinin karşılığında emek vermelerini istiyoruz.


Bu kadar insan açken o yetimlerin haklarını öncelikle hak etmelerini istiyoruz


Daha fazla çalışmalarını öneriyoruz.


Çalana, çırpana yol vermemelerini söylüyoruz.


Memur kafasından sıyrılıp yetkilerini özverileriyle birleştirerek, kente faydalı olmalarını istiyoruz.


Sivil toplum örgütlerine sesleniyoruz.


´Adınıza yakışır şekilde çalışın´ diyoruz.


Böyle olmayacağını hatırlatıyoruz.


Yan gelip yattıklarını yüzlerine vuruyoruz.


Az bile yazıyoruz.


Çok az.


Daha yazacak çok şey var!


Çok mu acımasızım?



Zonguldakspor


67 Kanal Z´de İşadamı ve medya patronu Erdoğan Demir´in futbol okulunun görüntüsünü izliyorum.


Tesisiler can alıcı.


Kıskanılası.


Mutlu oluyorum.


Ama görüntüler çok kötü.


Evde uzanmış görüntüleri izlerken kendimden geçip ´Böyle mi çekilir´ diye sesimi yükseltmişim.


Çeken arkadaşım lütfen kırılmasın.


Umarım yeniden çekerler.


Olayın güzel tarafı tesis ve futbol okulu.


İsmail Recai Şanlı´nın Başkanlığı döneminde çok gündemdeydi bu konu.


Hep beraber kendisini yalnız bıraktık.


Az daha kalsa ´Zonguldak haini´ ilan edecektik.


Erdoğan Demir Tesisleri ve Futbol Okulu önemli bir adımdır.


Keşke Zonguldakspor olarak bunları yapabilseydik.


Kabahati birkaç kişiye yüklemenin anlamı yok.


Kabahat hepimizin!



Mustafa Emen


Gazeteci büyüğümüz Mustafa Emen İstanbul´da tedavi görüyor.


Daha önce ZKÜ Tıp Fakültesi Hastanesi´nde ameliyat oldu.


Bu sefer İstanbul´da akciğerlerinden bir operasyon geçirmesi gerekiyor.


Teşhis erken konulduğu için şanslı.


Ancak desteğe ihtiyacı var.


Morale ihtiyacı var.