Pusula, Demir Ailesi'nin Çatalağzı'nda yapmayı planladığı termik santralle ilgili kamuoyundan gelen tepkileri haber yapıyor.

Filyos Ateş Tuğla Fabrikası'nın çevreye verdiği zararı yazıyor.

Carrefour alanıyla ilgili haberler yapıyor.

Demir Medya'nın bulunduğu alanla ilgili haberler yapıyor.

Ve yaptığımız tüm haberler ihbar kabul ediliyor.

Mesela, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü, Filyos Ateş Tuğla'da denetim yapıyor.

Mesela, Zonguldak Belediyesi, Carrefour alanındaki faaliyeti durduruyor.

Demir Medya binası yıkılmak zorunda kalıyor.

Böyle olunca da, Demir Medya bize saldırıyor.

Ama bizim yazdığımız nedenler yerine başka nedenler öne sürüyor.

"Özbakır takıntısı, şantajcı" filan diyerek, toplumsal destek bulmaya çalışıyor.

AK Parti Zonguldak Milletvekili Hüseyin Özbakır, Zonguldak'ın sorunlarından çok Demir Ailesi'nin sorunlarıyla ilgilendiği için bizim radarımıza giriyor.

Özbakır'ı, Zonguldak halkına verdiği sözleri tutmadığı için eleştiriyoruz, eleştirmeye devam edeceğiz.

Demir Ailesi'ni, Hüseyin Özbakır'a şirin görünme adına bize saldırdığı sürece daha çok yazacağız.

Kimsenin endişesi olmasın...

Hırsızın, ahlaksızın memleketi mi olur?

Yayınlarımızdan ürken fincancı katırları, tezvirat çevirip duruyor.

Biri devlete 2 milyon lira kira parası takmış, utanmadan konuşuyor.

Biz "devletin 2 milyonu ödensin" diye yazılar yazıp kötü olurken, 2 milyon liralık kira borcunun tahsilini geciktiren siyasetçiler kahraman oluyor!

Kirayı tahsil etmeyen bürokratlar, bu iş ve işlemler yüzünden ceza aldıkları halde makamlarını koruyabiliyorlar.

Biz bunları yazınca, "falanca ilin düşmanı" oluyoruz.

Ee kardeşim, kirayı ödemeyen kişi, tahsil etmeyen bürokratlar, tahsili geciktiren siyasetçi aynı memleketliyse, benim ne günahım var?

Kömürü çalan da, hazine arazisini işgal eden de, kaçak katı çıkan da, ona yol veren de aynı memleketliyse, benim ne günahım var?

Tefecisi, mafyası, gazetecisi aynı memleketliyse, benim ne günahım var?

Sözünü ettiğiniz bölgeden ve ilden çok güzel dostlarım var benim.

Hırsızlık yapmayan, tefecilik yapmayan, kaçak kat çıkmayan, imar kirliliği yaratmayan, hazine arazisi işgal etmeyenlerle çok güzel anlaşıyoruz.

Onun için, konuyu oraya getirip, pisliğinizi kapatmaya çalışmayın...

Danışman neden rahatsız?

AK Parti Zonguldak Milletvekili Hüseyin Özbakır'ın Danışmanı Levent Çebi de bizden rahatsız.

Neden rahatsız olduğunu tüm kamuoyu biliyor.

Burada tekrarlamayacağım.

Bana haber yollayıp, "o belgeleri nereden bulduğumu" soruyor!

Acaba bende olduğunu tahmin ettiği belgelerde, kendisiyle ilgili bir sorun mu var?

Ben belge tutmayı pek sevmem.

Hemen yayınlarım.

Acaba yayınladığım belgelerden birinden çok mu rahatsız oldu?

Size söyleyeyim. Belge, o belgeyi yayınlayabilecek cesaretteki gazeteciye gider.

Belgelerin nereden geldiğine gelince...

Doğru olduğuna göre, nereden geldiğinin önemi var mı?

İşlemi neresi yapmışsa, oradan gelir, mesela!

Nerede çalışıyorsan, oradan gelir, mesela!

Kıssadan Hisse: Taşlar yoksa, kemer de yoktur!

Marco Polo, tek tek her taşıyla bir köprüyü anlatıyor. "Peki, köprüyü taşıyan taş hangisi?" diye sorar Kubilay Han. "Köprüyü taşıyan şu taş ya da bu taş değil, taşların oluşturduğu kemerin kavsi" der Marco... Kubilay Han, sessiz kalır bir süre, düşünür. Sonra ekler:

"Neden taşları anlatıp duruyorsun bana? Beni ilgilendiren tek şey var, o da kemer." Marco cevap verir:

"Taşlar yoksa, kemer de yoktur."

(Italo Calvino)

Günün Sözü:

"Bir insanın karakteri, üçüncü ve dördüncü kez denemede yaptığı şeyden oluşur."

James A. Michener