Amelebirliği Türkiye&[#]8217;nin ilk sosyal güvenlik kuruluşu.
Zonguldak&[#]8217;ta kurulu.
Kuruluş gerekçesi maden işçileri.
Yıllar böyle geçti.
TTK gibi yıllar yılı arpalık olarak görüldü.
Siyaseten atananlar tarafından yönetildi.
Şimdi ki Başkanı Muzaffer Kalaycıoğlu.
Eski İl Genel Meclis Başkanı.
Odalar ve sendika, Amelebirliği&[#]8217;nin yapısını eleştirmiş.
Eksik veya fazla.
İşi tefeciliğe kadar uzatmışlar.
Muzaffer Kalacıoğlu boş durmadı.
Çıktı eleştirenlerin ağzının payını verdi!
Bizde bu işler böyle dönüyor.
Amaç çözüm bulmak mı yoksa medya üzerinden siyaset yapmak mı?
Kullanılan kelimeler sinkaflı cümleleri çağrıştırıyor.
&[#]8216;Gözünü çıkartırız&[#]8217;
Şiddet kol geziyor.
Sanırsınız ki akrabalık bağları geliştiriliyor.
Başbakan Erdoğan&[#]8217;ın mecliste kavgaya yol verdiğini gözleriyle görenler bu duruma şaşırmıyor.
Anadolu&[#]8217;da da bu akım devam ediyor.
Sapla saman karışıyor.
Kavgaya çanak tutup el birliği ile alkışlıyoruz.
Bugün Muzaffer Kalaycıoğlu ile Maden Mühendisleri Odası ve Sendika arasında yaşanan polemik yarın başka bir noktada yaşanacak.
Bu polemik falan değil.
Düpedüz sokak muhabbeti.
Yönetenler amatör olunca muhabbet bodoslama oluyor.
Her zaman olduğu gibi yani.
Kalaycıoğlu, kendisine yönelik eleştiriye karşılık geçmişte Amelebirliği&[#]8217;nde görev yapan GMİS Genel Başkanı Ramis Muslu ve Yönetim Kurulu Üyesi Osman Tutkun için; &[#]8220;Burada tefecilik mi yapıyorlardı&[#]8221; diye sormuş.
Ramis Muslu&[#]8217;ya sorduk.
Yanıt almak istedik.
Muslu profesyonelce yaklaştı.
Medya üzerinden kavganın kimseye yarar getirmeyeceğini biliyor.
Yüz yüze görüşmeyi tercih ediyor.
Oysa başta yapılması gereken şey buydu.
Sorun varsa bunu çözmek.
Ancak bizde niyetler çok farklı.
Kişilere ve siyasi düşüncelerine göre davranıyoruz.
Amelebirliği&[#]8217;nde sorun varsa önce tarafların bir masa etrafında oturarak çözmeye çalışmaları gerekir.
Muslu&[#]8217;yu bu bağlamda tebrik ediyorum.
Çözümün tek yolu yüzleşme.
Yüzleşmenin olmadığı yerde aracılar iş yapar.
Zonguldak&[#]8217;ta kurulu.
Kuruluş gerekçesi maden işçileri.
Yıllar böyle geçti.
TTK gibi yıllar yılı arpalık olarak görüldü.
Siyaseten atananlar tarafından yönetildi.
Şimdi ki Başkanı Muzaffer Kalaycıoğlu.
Eski İl Genel Meclis Başkanı.
Odalar ve sendika, Amelebirliği&[#]8217;nin yapısını eleştirmiş.
Eksik veya fazla.
İşi tefeciliğe kadar uzatmışlar.
Muzaffer Kalacıoğlu boş durmadı.
Çıktı eleştirenlerin ağzının payını verdi!
Bizde bu işler böyle dönüyor.
Amaç çözüm bulmak mı yoksa medya üzerinden siyaset yapmak mı?
Kullanılan kelimeler sinkaflı cümleleri çağrıştırıyor.
&[#]8216;Gözünü çıkartırız&[#]8217;
Şiddet kol geziyor.
Sanırsınız ki akrabalık bağları geliştiriliyor.
Başbakan Erdoğan&[#]8217;ın mecliste kavgaya yol verdiğini gözleriyle görenler bu duruma şaşırmıyor.
Anadolu&[#]8217;da da bu akım devam ediyor.
Sapla saman karışıyor.
Kavgaya çanak tutup el birliği ile alkışlıyoruz.
Bugün Muzaffer Kalaycıoğlu ile Maden Mühendisleri Odası ve Sendika arasında yaşanan polemik yarın başka bir noktada yaşanacak.
Bu polemik falan değil.
Düpedüz sokak muhabbeti.
Yönetenler amatör olunca muhabbet bodoslama oluyor.
Her zaman olduğu gibi yani.
Kalaycıoğlu, kendisine yönelik eleştiriye karşılık geçmişte Amelebirliği&[#]8217;nde görev yapan GMİS Genel Başkanı Ramis Muslu ve Yönetim Kurulu Üyesi Osman Tutkun için; &[#]8220;Burada tefecilik mi yapıyorlardı&[#]8221; diye sormuş.
Ramis Muslu&[#]8217;ya sorduk.
Yanıt almak istedik.
Muslu profesyonelce yaklaştı.
Medya üzerinden kavganın kimseye yarar getirmeyeceğini biliyor.
Yüz yüze görüşmeyi tercih ediyor.
Oysa başta yapılması gereken şey buydu.
Sorun varsa bunu çözmek.
Ancak bizde niyetler çok farklı.
Kişilere ve siyasi düşüncelerine göre davranıyoruz.
Amelebirliği&[#]8217;nde sorun varsa önce tarafların bir masa etrafında oturarak çözmeye çalışmaları gerekir.
Muslu&[#]8217;yu bu bağlamda tebrik ediyorum.
Çözümün tek yolu yüzleşme.
Yüzleşmenin olmadığı yerde aracılar iş yapar.
Şebnem Kargı için kan veriyoruz
Doç. Dr. Şebnem Kargı üç yıl önce yaşamını yitirdi.
ZKÜ Tıp Fakültesi Öğretim Üyesiydi.
Kan hastalıklarıyla mücadele ediyordu.
Kan pıhtılaşmaması sonucu yaşamını yitirdi.
14 Şubat 2007&[#]8217;ydi.
Sevenleri gözyaşı döktü.
Ama ona yakışır bir çabanın içine girdiler.
Her yıl 14 Şubat&[#]8217;ta onun için buluşmaya başladılar.
Sevgililer Günü&[#]8217;ne anlam kattılar.
Kanlarını bağışladılar.
Bu yıl 3&[#]8217;cüsü yapılıyor.
Sevenleri, öğrencileri Pazar günü Alaborina&[#]8217;da
Toplum duyarlılığı yaratma adına çok önemli bir etkinlik.
Bu sene yaklaşık 500 kişi bekleniyor.
Katılanlar önce kahvaltılarını yapacak sonra bir hayat kurtarmak için kanlarını bağışlayacaklar.
Bizler orada olacağız.
Çaycuma Süt Ürünleri Sahibi Hüsnü Sami Alpan, bu konuda özveriyle çalışıyor.
Organizasyonun sponsorluğunu üstleniyor.
Görmeyenlere, duymayanlara örnek oluyor.
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Tıp Fakültesi Temel İmmünoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi ve Kan Merkezi Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. İshak Özel Tekin baştan beri proje koordinatörü.
Bu anlamlı kampanyayı sürüklüyor.
Katılanlara pozitif enerji veriyor.
Pazar günü orada olacağız.
Manevi bir hazla Şebnem Hoca&[#]8217;ya bıraktıkları için teşekkür edeceğiz.
Vakti olan gelsin.
Kan vermeseler de bu duyguyu yaşasın.
ZKÜ Tıp Fakültesi Öğretim Üyesiydi.
Kan hastalıklarıyla mücadele ediyordu.
Kan pıhtılaşmaması sonucu yaşamını yitirdi.
14 Şubat 2007&[#]8217;ydi.
Sevenleri gözyaşı döktü.
Ama ona yakışır bir çabanın içine girdiler.
Her yıl 14 Şubat&[#]8217;ta onun için buluşmaya başladılar.
Sevgililer Günü&[#]8217;ne anlam kattılar.
Kanlarını bağışladılar.
Bu yıl 3&[#]8217;cüsü yapılıyor.
Sevenleri, öğrencileri Pazar günü Alaborina&[#]8217;da
Toplum duyarlılığı yaratma adına çok önemli bir etkinlik.
Bu sene yaklaşık 500 kişi bekleniyor.
Katılanlar önce kahvaltılarını yapacak sonra bir hayat kurtarmak için kanlarını bağışlayacaklar.
Bizler orada olacağız.
Çaycuma Süt Ürünleri Sahibi Hüsnü Sami Alpan, bu konuda özveriyle çalışıyor.
Organizasyonun sponsorluğunu üstleniyor.
Görmeyenlere, duymayanlara örnek oluyor.
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Tıp Fakültesi Temel İmmünoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi ve Kan Merkezi Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. İshak Özel Tekin baştan beri proje koordinatörü.
Bu anlamlı kampanyayı sürüklüyor.
Katılanlara pozitif enerji veriyor.
Pazar günü orada olacağız.
Manevi bir hazla Şebnem Hoca&[#]8217;ya bıraktıkları için teşekkür edeceğiz.
Vakti olan gelsin.
Kan vermeseler de bu duyguyu yaşasın.