Yayla Ortaokulu’nda uzun yıllar görev yaptığını belirten Gevrek, okulun önünde yaptığı kısa konuşmada duygusal anlar yaşadı. Yaklaşık 30 yıl boyunca bu okulda görev yaptığını ifade eden Gevrek, yıkım kararının kendisini derinden etkilediğini söyledi.
Gevrek konuşmasında şu ifadeleri kullandı:
“Otuz yıl emek verdim bu okula. Çok üzgünüm, moralim bozuk. Burayı yıkıp da neyi yok ediyorsunuz? Her şeyimizi kendi ellerimizle mahvediyoruz. Kelime bulamıyorum sonuçta. Hepinize iyi günler diliyorum.”
Yıkımın başlamasıyla birlikte okul önünde bir araya gelen mezunlar, öğretmenler ve vatandaşlar da karara tepki göstererek okulun hatıralarına sahip çıkılması gerektiğini dile getirdi.

Zonguldak'a sağlıkta dev yatırım: Yeni nesil dijital PET/BT sistemi hizmete girdi
Zonguldak'a sağlıkta dev yatırım: Yeni nesil dijital PET/BT sistemi hizmete girdi
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Öznur Güneş