Ziyaret kapsamında İl Milli Eğitim Müdürü Uygar Keskin ile birlikte İbrahim Fikri Anıl Ortaokulu öğrencileri Gülsüm Öztürk, Miraç Karamehmethoğlu ve Zeynep Nisa Fidan, öğretmenleri Filiz Altun Keleş ve Okul Müdürü Yakup Balçın eşliğinde Valilik makamını ziyaret etti.

Karadon Şubesi’nde delege seçimi başladı: İki liste yarışıyor
Karadon Şubesi’nde delege seçimi başladı: İki liste yarışıyor
İçeriği Görüntüle

Geleceğin teminatı olan öğrencilerle yakından ilgilenen Vali Hacıbektaşoğlu, çocukların bayramını tebrik ederek, onların ülkemizin yarınlarını şekillendirecek en kıymetli değerler olduğunu ifade etti. Temsili olarak makam koltuğunu devralan öğrenciler, duygu ve düşüncelerini paylaşarak anlamlı bir deneyim yaşadı.

677684726 1383864033782266 3355385522021490732 N

Kaynak: BÜLTEN