Gençler Türkiye Kuraş Şampiyonası gerçekleştirildi
Gençler Türkiye Kuraş Şampiyonası gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

Kdz. Ereğli Belediyespor, Nesine 3. Lig 3. Grup’ta 24. hafta mücadelesinde sahasında Düzcespor’u ağırladı. Saat 13.30’da başlayan karşılaşma, Şehit Vefa Karakurdu Stadı’nda oynandı.

Maça etkili başlayan temsilcimiz, 8. dakikada Bertuğ Bayar’ın attığı golle öne geçti. Tribünleri dolduran taraftarın desteğini arkasına alan Kdz. Ereğli Belediyespor, ilk yarıda oyun üstünlüğünü korumaya çalıştı. Mücadelenin 45+1. dakikasında ev sahibi ekipten Hüseyin Mert Uyanıker sarı kart gördü ve ilk yarı temsilcimizin 1-0 üstünlüğü ile tamamlandı.

İkinci yarıda da oyun disiplininden kopmayan Kdz. Ereğli Belediyespor, kontrollü oyununu sürdürdü. 60. dakikada Muzaffer Doğan sarı kart görürken, 70. dakikada Kadir Mert Örentepe’nin attığı golle temsilcimiz farkı ikiye çıkardı. Karşılaşmanın 85. dakikasında ise Fırat Güneş sarı kartla cezalandırıldı.

Sahada etkili ve mücadeleci bir performans ortaya koyan Kdz. Ereğli Belediyespor, taraftarının desteğiyle önemli bir galibiyete imza attı ve sahadan 2-0’lık skorla ayrıldı.

Maçtan dakikalar ise şöyle:
Maç başladı.
8. dakika: Kdz. Ereğli Belediyespor oyuncusu Bertuğ Bayar, topu ağlara gönderdi.
45+1. dakika: Kdz. Ereğli Belediyespor oyuncusu Hüseyin Mert Uyanıker, sarı kart gördü.
İlk yarı bitti.

İkinci yarı başladı.
60. dakika: Kdz. Ereğli Belediyespor oyuncusu Muzaffer Doğan, sarı kart gördü.
70. dakika: Kdz. Ereğli Belediyespor oyuncusu Kadir Mert Örentepe, topu ağlara gönderdi.
85. dakika: Kdz. Ereğli Belediyespor oyuncusu Fırat Güneş, sarı kart gördü.

Maç sona erdi.

Kaynak: Haber Merkezi