Hâkimler ve Savcılar Kurulu (HSK) kararnamesiyle görev yerleri değişen hâkim ve cumhuriyet savcıları onuruna Devrek’te veda programı düzenlendi.
Programa katılan Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, görev süreleri boyunca ilçeye yaptıkları katkılar nedeniyle hâkim ve savcılara teşekkür etti. Ulupınar, Devrek’in önemli kültürel değerlerinden biri olan ve dünyaca tanınan Devrek Bastonu’nu günün anısına yargı mensuplarına takdim etti.
Konuşmasında adaletin tesisi ve kamu hizmetlerinin etkin şekilde yürütülmesine sağladıkları katkılara vurgu yapan Başkan Ulupınar, görev yerleri değişen hâkim ve savcılara yeni görevlerinde başarılar dileyerek kendilerine ve ailelerine sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulundu.
Veda programına Devrek Kaymakamı Onur Alp Bıçakcı ile Gökçebey Kaymakamı Hatice Rüveyda Kahraman Şıktaş da katıldı. Kaymakamlar da görev yerleri değişen hâkim ve savcılara yeni görevlerinde başarı dileklerini iletti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen program, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.











