Belediye binasında gerçekleşen görüşmede, Devrek’in mevcut durumu, kamu güvenliği ve ilçede yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Ziyarette karşılıklı görüş alışverişi yapılarak çeşitli konularda istişarelerde bulunuldu.
Başkan Özcan Ulupınar, ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek İl Emniyet Müdürü Sinan Ergen’e teşekkür etti ve çalışmalarında başarılar diledi.
Görüşmeye; Devrek Belediye Meclis Üyeleri Serpil Özmen ve Adem Topal da katıldı.
Kaynak: Haber Merkezi




