Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Alaplı Gümeli Beldesi Yardımlaşma ve Kültür Derneği tarafından düzenlenen Geleneksel Aşure Etkinliği ile 2025-2026 Eğitim ve Öğretim Yılı Kapanış Programı'na katıldı.
Alaplı Belediye Amfi Tiyatrosu'nda gerçekleştirilen program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Etkinlik kapsamında halk oyunları gösterileri sunulurken, çeşitli kültürel etkinlikler de gerçekleştirildi.
Programın sonunda katılımcılara aşure ikramında bulunulurken, Vali Osman Hacıbektaşoğlu etkinlik alanında vatandaşlarla bir araya gelerek sohbet etti.
Vali Hacıbektaşoğlu, birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren bu tür organizasyonların toplumsal dayanışmaya önemli katkılar sağladığını ifade etti.





