Ak Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt, Kdz. Ereğli Belediyespor’un, Düzcespor’u 2-0 mağlup ettiği karşılaşmayı tribünden takip ettiğini belirterek takımı tebrik etti.
Saffet Bozkurt galibiyetle sonuçlanan maç hakkında, “Kdz. Ereğli Belediyespor’un, Düzcespor’u 2-0 mağlup ettiği karşılaşmayı tribünden takip ettik. Maç boyunca ortaya koydukları azim, disiplin ve takım ruhuyla sahadan galibiyetle ayrılan Kdz. Ereğli Belediyespor’u tebrik ediyorum. Bu güzel galibiyette emeği geçen futbolcularımızı, teknik heyeti ve her zaman takımının yanında olan büyük Ereğli taraftarını kutluyorum.” ifadelerini kullandı.
Kaynak: Haber Merkezi




