Plajda kullanılan plastik bardakların 5 liradan satışa sunulduğu görülen bazılarının, yeniden değerlendirilmesini istedi.
Bardak ücretinin yüksek olduğunu savunan, özellikle tek bir ürün için kaydedilen fiyatın makul olup olmadığı dile getirildi. Çarşıda benzer şekilde daha ucuz fiyatlara satıldığını belirten, belediyenin sosyal belediyecilik anlayışına uygun hareket etmesi ifade etti.
Konuyla ilgili günlükleri paylaşan, "Bir bardak 5 lira olur mu? Çarşıda bile daha ucuz. Bardaktan ücret alınmasın ne olur. 5 lira bardağa para alırız su alırız daha iyi. Erdemli belediyecilik böyle olmaz. Böyle bir tesis yapmışsın bari bardağı 1 lira yap da vatandaşın çalışması görsün. Ücret alınmasa tesisat batmaz" sözleriyle tepkilerini dile getirdi.
Tersane Plajı'ndaki bardak ücretinin sosyal medyada da gündem olmaya başladığı öğrenilirken, aboneliğin belediyeden fiyat konusunda düzenlenmesi bekleniyor.




