İYİ Parti Zonguldak İl Başkanı Yavuz Erkmen, Ankara Tandoğan Meydanı'nda gerçekleştirilen mitingin ardından yazılı bir açıklama yaptı.
Erkmen, İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu'nun çağrısıyla düzenlenen programa Türkiye'nin farklı illerinden çok sayıda vatandaşın katıldığını ifade ederek, İYİ Parti Zonguldak İl ve ilçe teşkilatlarının da geniş bir katılımla miting alanında yer aldığını söyledi.
Açıklamasında mitingin; adalet, hukuk devleti, Cumhuriyet'in temel değerleri ve Türkiye'nin üniter yapısına sahip çıkılması amacıyla gerçekleştirildiğini savunan Erkmen, farklı siyasi görüşlerden vatandaşların da etkinliğe destek verdiğini öne sürdü.
Programa katılan teşkilat mensuplarına teşekkür eden Erkmen, sağlık, iş veya diğer mazeretleri nedeniyle alana gelemeyen ancak destek veren partililere de teşekkürlerini iletti.
İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu başta olmak üzere organizasyonda emeği geçenlere teşekkür eden Yavuz Erkmen, açıklamasında birlik ve beraberlik mesajı vererek Cumhuriyet'in temel değerlerinin korunmasının önemine vurgu yaptı.

2023 yılında TTK'da işbaşı yaptı: 4 adayın içinden birinci çıktı
2023 yılında TTK'da işbaşı yaptı: 4 adayın içinden birinci çıktı
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Haber Merkezi