<p style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3" face="Times New Roman">Genel Sekreterlik ve hastane idarecileri tarafından yapılan hasta ziyaretleriyle; hasta memnuniyetini arttırarak, daha kaliteli sağlık hizmeti sunulması hedefleniyor.</font></p> <p style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3" face="Times New Roman">Taburcu olan hastalara, hastanede kaldıkları süre içinde memnun oldukları durumlar ve sıkıntı yaşadıkları sorunlar paylaşılarak, daha iyi bir sağlık hizmet sunulabilmesi için hastalardan gelen görüş ve öneriler Genel Sekreterlik tarafından tek tek inceleniyor.</font></p> <p style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3" face="Times New Roman">Zonguldak Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Dr. Korkut Eren; konuyla ilgili yaptığı açıklamada, Sağlık hizmetlerinde hasta memnuniyeti bizim için önem arz ediyor. Bu ziyaretlerle, hastalarımızın olumlu ve olumsuz geri bildirimleri değerlendirilerek, yeni hedefler oluşturma noktasında mihenk taşı olarak bize yol gösteriyor dedi.</font></p> <p style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3" face="Times New Roman">Genel Sekreter Eren, taburcu olan hastaların evlerinde ziyaret edilmesinin hastaları memnun ettiğini, sağlık hizmetinin hastaneden taburcu olunca bitmediğini gören hastaların güvenini de artırdığını sözlerine ekledi.</font></p><span style="FONT-FAMILY: ´Times New Roman´,´serif´; FONT-SIZE: 12pt; mso-fareast-font-family: ´Times New Roman´; mso-fareast-language: TR; mso-ansi-language: TR; mso-bidi-language: AR-SA">Alaplı Devlet Hastanesi idarecilerinin, hasta ziyaretine yönelik bir hasta yakını, Geldiklerinde şaşkınlık yaşadım. Geleceklerini söylemişlerdi, ama inanmamıştım. Sağlıkta gerçekten devrim olacak çalışmalar yapılıyor. Allah kimseyi hasta etmesin. Onlarsız da bırakmasın. Zonguldakta sağlık hizmetinde parmakla gösterilecek çalışmalara imza atıyor diye konuştu. </span>