Zonguldak Merkez Birlik Mahallesi Şifa Sokak’ta yaşayan vatandaşlar, uzun süredir onarılmayı bekleyen mahalle yolunun sürücüler ve bölge sakinleri için çileye dönüştüğünü söyledi.
Mahalle sakinleri, yaklaşık bir yıldır belediyeye defalarca başvuruda bulunmalarına rağmen herhangi bir çalışma yapılmadığını iddia ederek, yolun her geçen gün daha da kötü hale geldiğini dile getirdi. Bozuk zemin nedeniyle araçlarında sık sık lastik patlaması ve çeşitli mekanik arızalar meydana geldiğini belirten vatandaşlar, maddi zarar yaşadıklarını ifade etti.
Vatandaşlar, belediyeye yaptıkları başvuruların sonuçsuz kaldığını öne sürerek, “Bir yıldır söylememize ve müracaat etmemize rağmen ne gelen var ne de dönüş yapan oldu. Böyle bir ilgisizlik olamaz. Belediyeye başvurduğumuzda ‘Pusula’ya verin, şikâyet edin’ şeklinde geri dönüş aldık. Demek ki sesimizi siz daha iyi duyuruyorsunuz.” sözleriyle tepkilerini dile getirdi.
Mahalle sakinleri, bozulan yolun bir an önce bakım ve onarımdan geçirilmesini isteyerek, yetkililerin bölgede inceleme yapmasını ve kalıcı çözüm üretmesini talep etti.


