Erdemir 1. Soğuk Haddehane’den emekli olan çalışanlar, geleneksel iftar programında bir araya gelerek yıllara dayanan dostluklarını aynı sofrada yeniden yaşadı.
1993 ile 2025 yılları arasında emekli olan asitleme birimi çalışanları, düzenlenen iftar programında buluşarak yılların dostluğunu yeniden yaşadı. İftar programına farklı birimlerden emekli olan iş arkadaşları da katılırken, samimi bir sohbet ortamı oluştu.
Üç kuşağı bir araya getiren buluşmada emekliler, organizasyonu gerçekleştiren İbrahim Çelik’e teşekkür ederek bu tür etkinliklerin dostlukları pekiştirdiğini ifade etti.
Kaynak: Haber Merkezi



