DSİ tarafından gerçekleştirilen dere genişletme çalışmaları sırasında iptal edilen kanalizasyon hattının yeniden yapım çalışmalarına Gökçebey Onmayıs Mahallesi Dicle Sokak’ta başlandı 1.500 metre uzunluğundaki kanalizasyon hattının yenilenmesi için ekipleri sahada çalışmalarını sürdürüyor.
Belediye Başkanı Vedat Öztürk, çalışmaları yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı. Başkan Öztürk, vatandaşların yaşam kalitesini artıracak altyapı yatırımlarını sahada yakından takip ettiklerini belirterek, çalışmaların en kısa sürede tamamlanması için ekiplerin yoğun mesai harcadığını ifade etti.
Kaynak: Bülten




